piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam wszystkich użytkowników,mam spory kłopot ze swoją e34 520i, otóż ciężko mi pali jak długo postoi np.z rana jak jest zimna muszę ją długo kręcić i w końcu odpali a jak przyjadę z trasy i zgaszę ją i za parę min idę ja odpalić to już jest problem z odpaleniem i znowu muszę ją długo kręcić i aż w końcu odpali.dodam jeszcze że na benzynie silnik ładnie pracuje i na obroty się wkręca bez problemu do czerwonego pola.<bmw> wymieniłem już w niej przepływomierz,silniczek krokowy,regulator ciśnienia paliwa,świece zapłonowe,filtr paliwa,cewkę i obydwa czujniki temperatury i to samo. zostały mi tylko wtryski i pompa paliwa.wiecie co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 A co to za silnik ? M50 M20 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 to jest m20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 jeszcze napisze że jest taka sprawa że musze dodać troche gazu żeby mi odpaliła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Spróbuj wypiąć krokowca z wtyczki i zobacz czy będzie jakaś różnica przy odpalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 ok spróbuje, tak myślałem nad pompą paliwa że może być trochę spalona ale jak by była spalona to znowu by na obroty wysokie nie wchodziła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Pompa to nie będzie bo bys wcale nie odpalił. Posprawdzaj dokładnie dolot czy nie ma jakiegos lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 z gazem ją masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 właśnie też tak myślałem żeby pompę zostawić w spokoju.mam gaz sekwencyjny ale gazu mogę wcale nie używać i to samo będzie jak na samej benzynie będę śmigał. układ dolotowy też sprawdziłem i wszystko szczelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 wyłacz wtyczke od czujnika wału/wałka i zobacz czy pali...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 u mnie jest tylko czujnik impulsów na kole pasowym i jak go wypnę to chyba iskry nie będzie.czy jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 dodam jeszcze że jak przyjadę z trasy i jak auto jest dobrze rozgrzane i go zgaszę i za chwilę zapale to pali na dotyk,a jak postoi około 15min i więcej to już muszę kręcić długo aż w końcu odpali. a jak krokowy odepnę to odpali i gaśnie. głupia przyczyna ale naprawdę mi się tak dzieje. może komputer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunek90 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 piotrunio a o jakim nr kupiles przeplywomierz?? bo ja wlasnie szukam do swojej i nie mam pojecia o jakiej koncowce nr szukac:( stary przeplyw przez wlasna glupote wyrzucilem i nie zwrocilem uwagi na to ze nr mi pozniej bd potrzebny,jeden koles pow ze o kon nr 083.Ja mam tez motorek 2L 130 kucy 89r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 numer raczej nie ma większego znaczenia chyba że kupujesz nowy.Ja kupiłem używany z takiego samego modelu i roku w 100% sprawny z chodzącego auta bez gazu.i numer był trochę inny ale chodzi bez zarzutów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunek90 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 bo boje sie ze kupie na allegro i bd wtopa:(a wiesz? 3 banki droga niechodzi wiec sie boje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunek90 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 i jeszcze jedno pytanie,tez masz 130 KM?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 dokładnie to 129 KM,95kw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunek90 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 a mam sprawe jezeli to nie problem oczywiscie,moglbys mi podac nr z Twojego przeplywu jak bd mial czas i checi...bd wdzieczny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Piotrunia a regulator ciśnienia paliwa sprawdzałeś? Ciśnienie z listwy wtryskowej może spada jak pompa nie pracuje i paliwo wraca do zbiornika. Skoro po kliku minutach jeszcze odpalisz a po długim postoju już nie to by to nawet pasowało. Jak ciśnienie spadnie a paliwo zejdzie do zbiornika paliwa to trzeba troche pochechłać zanim dojdzie. Zrób taki test-rano zanim zaczniesz kręcić to z 5razy włącz kluczyk w pozycję 2(kontrolki)0-2(2sek)0-2(2sek)0-2(2sek)i tak 5 razy i potem kręć rozrusznikiem. Jak odpali to albo regulator albo nieszczelny przewód paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 już tak robiłem i nic z tego.któregoś dnia stała całą noc w garaż i poszedłem i odpaliłem ją na dotyk nawet bez zająknięcia.a raz jest tak że muszę ją kręcić parę minut.a jak już odpali to śmierdzi benzyną tak jakby zalewała. regulator co jest na listwie pożyczyłem od kolegi i jest to samo,zostały mi tylko wtryskiwacze.... mogą być wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 jak będę miał czas to podam Ci ten numer przepływomierza bo go trzeba odkręcić bo on jest pod spodem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Wydaje mi się ze masz kłopot z iskrą a nie z wtryskami. Tak sobie patrze co wymieniłeś i nie widzę kabli WN i kopułki. Kable świecą w nocy?Jak jest ze stanem palca?Kopułka nie ma pęknięć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 kable wymieniałem rok temu ale patrzyłem i ni widać żadnego przebicia,kopułka z wyglądu dobra jest nie widać pęknięć.palec też jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 już auto naprawiłem koledzy:)to była wina regulatora ciśnienia paliwa,teraz chodzi i pali jak zegarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrunio89 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 kolego a przepływomierz to jak masz możliwość to załóż od 2,5 będzie miał lepsze przyśpieszenie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.