mati Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 witam. moze temat juz sie przewinal przez forum ale nie znalazlem niczego podobnego. mam problem- dzisiaj rano jak chcialem zapalic auto to rozrusznik normalnie krecil, akumulator tez w porzadku ale nie mogla cos zaskoczyc. slyszalem pare opini ze benzyna mogla zamarznac a dolkadnie woda wytracona i zebrana pod pompa. mozliwe zeby przez cala noc stania w sniegu zamarzla mi shellowska benzyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Jeśli była wymieszana z wodą to tak Wymieniałeś filtr paliwa przed zimą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ja miałem w zeszłym roku podobny przypadek,dwa razy rano podładowywałem aku(musiałem jechać),i nic,kręci i brak reakcji,dopiero w południe jakimś cudem odpalił,pojezdziłem tydzień i siadła pompa paliwa.I teraz pytanie,czy nie odpalił bo siadała pompa czy zajechałem pompe próbując odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zeby uniknąc takich sytuacji najlepiej tankować jak najczęściej do pełna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zalej trochę denaturatu , jęśli faktycznie cos z paliwem to wyciągnie wodę ... ... ale moim zdaniem możesz już szukać nowej pompy paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 dzieki za info w temacie. /Forest nie wymienialem filterka ale cos mi sie wydaje ze bede musial odrazu wymienic pompe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 jak pisze Mordulec denaturat pomaga w przypadku lipnego paliwa w dieslu także ale to przed mrozami trzeba było zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 jak bedziesz wymienial pompe to nie zapomnij o filtrze paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imilo Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ja powiem tak jeżeli tankujesz cały czas na SHELLU to nie wieże że to wina paliwa SHELL to jak dla mnie najlepsza stacja i nigdy nie słyszałem o trefnym paliwie z tej stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuziem Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ja powiem tak jeżeli tankujesz cały czas na SHELLU to nie wieże że to wina paliwa SHELL to jak dla mnie najlepsza stacja i nigdy nie słyszałem o trefnym paliwie z tej stacji. A ja słyszałem... Kumpel robi na SHELLU w Zgorzelcu i mówi, że od czasu do czasu przychodzi klient ze skargą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 widzialem test ktory przeprowadzo paru chlopakow ze do paru sloiczkow nalali paliwa z roznych stacji i wystawiali na duzy mroz. co mnie zaskoczylo shell zamarzl pierwszy. ostatni byl statoil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 taka prawda pracowalem swego czasu na shellu i niestety paliwo lipne;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 w takim razie gdzie polecacie tankowac?na orlenie?bio schit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa325i Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ja tam przewaznie tankuje na BP i jak do tej pory nie mam powodow do narzekań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 ja tankuje tylko verve na orlenie i tez nigdy nie narzekalem, ale wydaje mi sie ze to nie zalezy od marki stacji, tylko od tego czy akurat w twoim regione/na twojej stacji robia jakies przekrety.... bo juz slyszalem wielkie pochwaly i zale na kazda mozliwa marke.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imilo Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Tak więc Shell w Oławie tankuje tylko tam mam już bemke ponad rok i jak ostatnio byłem u Krzyśka w Brzegu sprawdzał mi wtryski i wyszło wszystko bez zmian i sam powiedział żebym stacji nie zmieniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 to nie zalezy od marki stacji, tylko od tego czy akurat w twoim regione/na twojej stacji robia jakies przekrety.... bo juz slyszalem wielkie pochwaly i zale na kazda mozliwa marke.... Dokładnie tak jak Rush napisał , to czy jest gówniane paliwo nie zależy od Logo którym obklejona jest stacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 ja tam na wszelki wypadek przerzuce sie na orlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 gdzies tam kiedys czytalem ze orlen stosuje bio domnieszki do swoich paliw a nasze autka nie koniecznie to akceptują.napewno mnieszaja diesle nie wiem jak z benzyną dlatego omijam orlen,tankuje tam jak musze i jakies wiekszej róznicy nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Ja leje Verve 98 odkąd pamietam, czasem 95 jak krucho w potrwelu i jest ok. Ostatnio zalałem Vervy, i jak odstawiałem auto do garażu to komp pokazywał mi paliwa na ok 40 km, czyli jakieś 4 l paliwka w baku i stała nie odpalana 5 dni, zagadała bez problemu, nic nie przymarzlo Spróbuj MAti - tak jak piszesz - na Orlenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imilo Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Tylko omijaj Orlen w Jelczu-Laskowicach nawet na internecie jest opisane że najgorsza stacja w powiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 ja mialem na BP lipne raz paliwo na Lukoil-u tez a nigdy mnie nie zawiodla stacja NESTE.. powaznie... nigdy po tankowaniu nie bylo problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 To może ja się wypowiem - jako Stacyjnik - czyli ten, który stoi za ladą ^^ Woda w paliwie zawsze będzie i nie ma przysłowiowego "uja we wsi" żeby było inaczej! Pytanie tylko ile jej będzie? W Polsce mamy 4 grupy stacji. Są to: 1) Stacje No Name - tu nie muszę tłumaczyć. Paliwo tu jest różnego pochodzenia, tak więc i różne rzeczy mogą się dziać z Naszymi autami. 2) Stacje Sieciowe - najlepsze z możliwych stacji. Należą do koncernu i są zarządzane przez kierowników, którzy w kwestii jakości paliwa muszą być wyjątkowo sumienni. Na bieżąco kontrolują ile jest wody w zbiornikach stacji i przy przekroczeniu określonego stanu (u mnie jest to 20 litrów na np 35 000 litrowy zbiornik) wraz z centralą (która otrzymuje alarm z urządzenia kontrolnego znajdującego się na stacji i zbierającego sygnały z sond w zbiornikach) podejmują odpowiednie działania mające na celu jej jak najszybsze usunięcie. 3) Stacje Ajenckie - również pracują pod logiem BP / Shell / Orlen itd, jednak nie ma tu tak ścisłej kontroli. Do zbiorników stacji trafia paliwo wprost z naftobazy - tak jak w stacjach sieciowych - jednak to ajent kontroluje stan zbiorników i odczytuje sygnały z sond. A że są ludzie i ludziska - jeden będzie dbał, by waha była pierwsza klasa, a drugi będzie miał to w (_!_) i na np 50 000 litrowy zbiornik ON będzie mu chlupotało w środku 3 500 litrów wody (znam takiego). 4) Stacje Partnerskie - stacje całkowicie prywatne, których właściciel płaci haracz ()... znaczy się płaci jakąś tam $$ za to, że ma logo koncernu, ale sam decyduje niemalże o wszystkim - łącznie z tym skąd bierze paliwo! I tak jak w poprzednim przypadku - ludzie bywają różni i jedna będzie tak dobra, jak sieciówka, a druga - sami wiecie. To co trafi do baku zależy od tego, gdzie tankujemy. Niby proste i oczywiste, ale wierzcie mi, że masa ludzi nie rozumie, że stacja stacji nierówna. Wiedzcie i pamiętajcie, że macie prawo zapytać się o specyfikację paliwa - jest ona zawarta na dokumencie dostawy i wypisane jest, jakie temperatury krzepliwości ma dane paliwo. Więc jeśli nie doszło do osiągnięcia temp granicznej, a paliwo zamarzło - to coś jest zdecydowanie nie halo! Jednak, żeby nie było zbyt różowo - Ani stacyjnik, ani kierownik / ajent / partner nie mają obowiązku udzielić wam tych informacji. Zależy to tylko i wyłącznie od ich dobrej woli! Więc proszę nie buczeć już od drzwi Pamiętajcie też, by zabierać ten cholerny paragon. To stanowi podstawę do wszelkiego rodzaju roszczeń dotyczących jakości paliwa i jeśli go nie będziecie mieli, a dojdzie np do zmieszania paliwa (może się to stać nie z Waszej winy, ale to inna historia), czy będzie w nim masa wody, czy rozpuszczalnika i odjedziecie ze stacji - wyślą Was na drzewo i nic z tym nie zrobicie. I jeszcze na sam koniec - warto w zimie nie dopuszczać by paliwo zeszło poniżej 1/2 baku. Po pierwsze dlatego, że na okres zimowy paliwo ma nieco inny skład niż to przewidziane na całą resztę roku. Dlatego warto w listopadzie zapytać czy jest już paliwo zimowe, czy jeszcze nie. Bo jak zalejecie paliwem letnim cały bak i nie wyjeździcie jego większości do zimy, to sami sobie odpowiedzcie czym to grozi. Pamiętajcie, też że tankujecie auta najczęściej na różnych stacjach przez X lat i woda w baku miała X czasu, żeby się powoli wytrącać z paliwa. Im mniej paliwa będzie w baku, tym większe prawdopodobieństwo że proporcje paliwa do wody będą działały na Naszą niekorzyść i skończy się to w najlepszym przypadku zamarznięciem w przewodach, jak u kolegi. A w najgorszym, totalną rozpierduchą w silniku, pompie, przewodach i filtrze. Się rozpisałem 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 od tygodnia tankuje za orlenie w olawie i jestem zadowolony. porownujac je z olawskim shellem- zmiana na duzy + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 12 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Nobody Man jezeli mozesz to napisz jeszcze prosze jak rozpoznac stacje sieciowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.