dizer Opublikowano 30 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 ile wam pali slicznotka e32 z silniczkiem 5.0 v12 bo chce kupic e32 lecz nie wiem jaki silnik zeby byl niezawodny a slysze duzo pochwal poza sapalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Hmm niezawodne , cóż wszystko zależy od eksploatacji poprzednich właścicieli Przepał to w okolicach 22-25 i w górę po mieście Na trasie z tempomatem dużo lepiej wygląda spalanie można zejść do realnych 12L Swoją drogą jak ktoś kupuje V12 to spalanie jest ostatnią kwestią w tym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizer Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 wiem ale wiesz mam dopiero 20 lat a bmw nie sluzy mi do katowania tylko do pielegnowania i chce aby miala mruczek za soba i odejscie przed golfami i szpachlibrami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 a bmw nie sluzy mi do katowania tylko do pielegnowania i chce aby miala mruczek za soba i odejscie przed golfami i szpachlibrami Czy ja napisałem cokolwiek o katowaniu ?? bo nie bardzo zrozumiałem do czego się odniosłeś w mojej wypowiedzi ?? E32 to nie auto do ścigania , fakt że blisko 300KM w V12 robi robotę ale dopiero od 100kmh w górę , ze świateł jest duża szansa że jak trafisz na jakiegoś Golfera GTI albo Calibre 150KM to jest duża szansa że dostaniesz baty ... Moim zdaniem to absurd kupować dwutonową klasyczną już limuzynę żeby bawić się w ściganki ze świateł ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 30 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 (edytowane) chce aby miala mruczek za soba i odejscie przed golfami i szpachlibrami Ja bym tam polecal V osemeczke 730i,740i... Mruczy ladniej od dwunastki i koszty eksploatacji sa nizsze. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez Tomek v8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isso Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Czy ja napisałem cokolwiek o katowaniu ?? bo nie bardzo zrozumiałem do czego się odniosłeś w mojej wypowiedzi ?? E32 to nie auto do ścigania , fakt że blisko 300KM w V12 robi robotę ale dopiero od 100kmh w górę , ze świateł jest duża szansa że jak trafisz na jakiegoś Golfera GTI albo Calibre 150KM to jest duża szansa że dostaniesz baty ... Moim zdaniem to absurd kupować dwutonową klasyczną już limuzynę żeby bawić się w ściganki ze świateł ... Myślę, że tym co napisał, chciał zrekompensować swoje '20 lat'. I tak jak kolega Mordulec napisał, spod świateł nie jedno auto Cię ośmieszy, mały, lekki samochód, krótsze przełożenia i dziękuję. A poza tym, jeździłeś wcześniej samochodami, które mają 200 koni i napęd na tył? Jeżeli nie, to na początku uważaj, taka 300 może Cię zaskoczyć i części będziesz szukał po całym rowie szczególnie w zimę. O spalaniu (i innych rzeczach też) możesz poczytać tutaj: http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=2&modelid=61&bid=1453&genid=1870874643&filtr=1&engineid=8206&yearfrom=1987&yearto=1994&trybopinii=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Co do 750 to trzeba naprawdę mieć już spora wiedzę na temat tego samochodu bo koszty napraw sa duze i dosyć problematyczne (elektronika)! Wyłączające się rzędy silnika, EML i to PODWÓJNY!!! lewa prawa strona a lubi sie sypnąć w Polsce widziałem może jedna 750 która trzymała się wzorowo i bym ja kupił za ale duuużo bardziej rozsądniejsze pieniądze niż chciał sprzedawca! Proponuje 740i koni tyle samo bez paru klaczy.. a dzwięk V8 jednak robi lepsze wrażenie... Po za tym 750i to stara habeta zarżnięta przez pseudo użytkowników druciarzy nie rzadko na gazie :shock::shock::shock: i to drugiej generacji... wystrzegać się ich jak ognia bo zrujnują psychikę i portfel.. i tak nie bedzie to dobrze chodziło... nie spotkałem się aby spalała w miescie takim jak Wrocław poniżej 25 litrów a nie była deptana... Jedno trzeba jej przyznać.. jak się na nią patrzy to nawet bez znaczków widać że to 750 uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczydj Opublikowano 7 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 To dobry samochód i posłuży o ile jest zadbany w przeciwnym razie koszty nie są utrzymania i napraw nie są duże a kosmiczne.... np kable ngk to wydatek 2500zł V8 są jak dla mnie za delikatne 14 koni mniej ale znowu mniejsza waga silnika i wychodzi na to samo a nawet lepiej 100 razy bym wolał 740 od 750 choć sam mam 735 i jest to samochód niedoza.... i czesci są "tanie" Choć czasem można dorwać 750 dobrze wyposażone i za 3 tyś może pochodzić a może i nie wtedy mozna zrobić swapa na 4.0 4.4 albo 3.5 jaki problem... Kwestia gustu czy wrazie powaznej usterki ktos bedzie chcial pakować w niego duze pieniądze czy zmieni silnik na mniej wymagający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 7 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 750 piękne auto, ale raczej dla kogoś kto sam sobie ogarnie temat napraw, mało kto chce tego się podejmować, jeszcze mniej osób ma wiedzę na ten temat, nie wspominając o dostępności części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 12 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 sprobuj w budzie e34. Jesli chcesz miec dzwiek V8 to smialo szukaj 4.0 lub nawet 3.0. Nieporownywalnie lagodniejsze beda te opcje jesli chodzi o spalanie, czesci niz V12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.