Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

musze koniecznie wymienić końcowy tłumik ale niechce pakować taniego zamiennika myślałem o czymś w stylu ""sportowego""

ale niechce żeby mnie było słychać 3 ulice dalej

zależy mi na ładnym niskim dzwięku co polecacie

z góry wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz o używce??

sportowy bo przydało by się troche zmienić dzwięk na niższy

a może coś takiego

http://moto.allegro.pl/tlumik-koncowy-bmw-e30-316-1-6-walker-i1338944777.html

Edytowane przez patryk konin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Jeśli tłumik środkowy i katalizator (względnie jakiś tłumik zamiast kata) są na swoim miejscu , to spokojnie możesz wspawać nawet jakiś pseudo sportowy tłumik z allegro i brzmienie powinno być fajne ...

Zdecydowanie odradzam robienie pełnego przelotu bo wtedy faktycznie będzie Cię słychać 3 ulice wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełen przelot i takie grubsze zabawy z wydechem to trzeba umieć zrobić żęby była odpowiednia kompresja spalin nie było odbić zwrotnych itp.

gadałem z gośćiem w sklepie i mówił że ma polskiej firmy aluminiowany za 160zł i że gwarancja na 2 lata chyba że jest LPG to na rok

i zapytałem jak taki polski wydech ma się do waltera to mówił że gwarancje mają na ten sam czas ale walter ma gr blache i w zasadzie płaci się tylko za firme, na allegro walker wyjdzie mnie 40 zł więcej sam już nie wiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie zakładałem końcowy używany Supersprinta (dałem 200zł :D). W Siemianowicach Śląskich jest taki magik, co robi całe wydechy na zamówienie z nierdzewki i on mi dorabiał od portek całość, a zamiast środkowego puszkę rezonansową zgodną z wymiarami Supersprinta. Impreza za jakieś 1200zł, ale na prawdę warto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdziwiłem się, bo na przelotowym wydechu u mnie jest tak samo, a mam tylko jeden tłumik (końcowy) na całej rurze :) Na trasie jak trzymam w okolicach 3000 obrotów silnika nie słychać w ogóle, tylko delikatnie cykanie wtrysków :) Oprócz tego zapewniam, że efekt podczas jazdy jest niesamowity, Bunia znacznie szybciej się zbiera i dłużej trzyma moc i moment na wyższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...