NetSerwer Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Panie i Panewki! Czas na wyznania! uklon_bmw. CO ROBILIŚCIE PO ZAKUPIE BUŃKI??? Oto moje zestawienie: 1. Dwa wahacze 2. Łożysko + piasta 3. Dwa czujniki ABS 4. Termostat 5. Chłodnica + płyn 6. Płyn hamulcowy 7. Opony zimowe (stare letnie do kosza...) 8. Klosz halogenu 9. Oba podnośniki szyb tylnych 10. Centralka parktroniku (nieoryginalna) 11. Czujnik temperatury zewnętrznej 12. Śmigło wisko 13. Mechanizm wycieraczek z przodu + zatarta wycieraczka z tyłu 14. Mata podgrzewania lusterka 15. Regeneracja lamp przednich (zaczepy odblasków) 16 Jeżyk + klejenie klawiszy panelu climatronic 17. Dodatki: poprawa wiązek elektrycznych, linki klamki drzwi, polutowanie czujnika zużycia tarcz hamulcowych, pozdzieranie wiejskiej folii z szyb, nabicie klimy, zakup kluczy do kół itp. itd. etc... Nieźle... Wychodzi mi za to jakieś 6 tyśków extra do ceny samochodu, ale za to teraz wiem, że jak coś padnie to... ja o tym nic nie wiedziałem :shock: A jak to było u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 (edytowane) U mnie jak na razie: -olej + filtr -filtr paliwa -filtr powietrza -filtry kabinowe -uszczelki drzwi przód -tuleja wahacza -opony zimowe -komplet wycieraczek szyb Klimę zostawiam na wiosnę na zimę nie ma sensu nabijać bo i tak włączam ją raz na tydzień lub rzadziej co by sie sprężarka nie zastała. Na zimę zostało jeszcze lampy lift z ringami i wsio, a i olej w skrzyni A gdzieś kiedyś czytałem że prawo konsumenta gwarantuje Ci zwrot auta dla sprzedającego jeśli wyszły jakieś ukryte wady, a on musi Ci oddać kasę. Tylko że w Twoim przypadku usterki zostały usunięte i nie wiem jak to sie ma do tego tzn czy dodatkowy zwrot kasy czy jak. Edytowane 26 Listopada 2010 przez adaho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałM Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 U mnie podobnie: -wisko -chłodnica -uszczelka pod głowicą -x4 tarcze + klocki -filtry (wszystkie) -oleje (wszystkie) -płyn hamilcowy -pompa paliwa -podnosnik szyby -opony letnie i zimowe -wężownica wspomagania -przednie stabilizatory -przedni i tylny zderzak -przednie klosze -malowanie karoseri (dołu do listwy) -pompa wody - x3 czujniki ABS oprócz chłodnicy tak wszystkie części oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 adaho,o zwrocie kasy zapomnijjeśli podpisałeś umowe kupna z małym zwrocikiem"zapoznałem się ze stanem technicznym auta" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 U mnie od stycznia; -olej+filtry -amortyzatory przod -laczniki stabilizatora przod nie wiele ale po zimie pewnie bedzie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 adaho,o zwrocie kasy zapomnijjeśli podpisałeś umowe kupna z małym zwrocikiem"zapoznałem się ze stanem technicznym auta" tak to jest dobre zdanie ja tez zawsze na umowach mam taki wpis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 po zakupie dlugi czas nie bylo NIC do roboty poza przednia szyba... potem zaczelo wychodzic w miare mojej delikatnej jazdy : wahacze przod amortyzatory przod sprzeglo termostat przewody paliwowe nagrzewnica uszczelka pod glowica tłumik srodkowy (dostalem do auta gratis ) pewnie tam jeszcze jakies ******lka o ktorych nawet nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanasE39 Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 u mnie z moich dobrych checi leci: -olej silnikowy+filt -filtr paliwowy -filtr powietrza -akumulator -plyn chlodniczy -wycieraczki przod w sumie same takie ******ly ktore trzeba ale zobaczymy co podczas zimy wyjdzie... a z tym zwrotem to nie ma co marzyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 adaho,o zwrocie kasy zapomnijjeśli podpisałeś umowe kupna z małym zwrocikiem"zapoznałem się ze stanem technicznym auta" Wiem właśnie zapomniałem dodać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Z tymi roszczeniami to nie do końca tak. Nawet ten zwrot nic nie daje, jeśli - UWAGA - usterki były istotne. Według prawa w umowie komisowej taki wpis jest całkowicie nieistotny, kupujący NIE MUSI znać się na samochodach, ale SPRZEDAJĄCY - komis - MUSI się na tym znać. Ponoć każdy sąd przyjmuje stronę kupującego. Inna sprawa jest z zakupem od osoby fizycznej - tu po podpisaniu umowy "życzymy miłego dnia"... Ale wiecie co? Mam w głębokiej *&^%$ tego Pana Macieja z komisu! Ktoś go kiedyś z tych kanciarstw rozliczy, a ja w tym czasie będę jeździł luksusowym samochodem :-) No dalej! Co tam jeszcze komu wyszło po zakupie bezwypadkowego samochodu od pierwszego właściciela bez koniecznego wkładu finansowego?! :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Jak kupiłem 5tke 6 lat temu to nic nie robilem bo z zagranicy, olej i akumulator nowy tylko, a ze wzgledów wizualnych wpakowałem pełnego M Pakieta fele listwy i do dziś żadnych poważniejszych awarii, gdybym nie potracil psa ktory rozwalil chłodnice to by nic sie nie dzialo, teraz robie zawieche ale po tylu latach dopiero. W M3 od poltora roku nic, do teraz gdzie wymiana wachacza przez nasze drogi i twardowóz. Czyli mam ręke mimo nie młodych aut.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) podpisuję się pod Kevinem akumulator w dwóch ostatnich bawarkach oczywiście płyny oleje ale to standard, reszta to moje widzimisię jak ksenony zawiecha , ringi itp. ale autka nie jeżdżone w polsce sorki w jednej komplet sprzęgło i dwumas wymieniłem + spawanko dupki efekt szperki Edytowane 27 Listopada 2010 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Szczęściarze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 no ja tak jak ty,NetSerwer mam touringa,auto prywatnie od Niemca,i tak,z poważniejszych rzeczy to alternator,termostat,lampy przód,świece,po roku jazdy po naszych drogach wymieniłem całe zawieszenie tył w lemfordera i sachsa i ...i płyny,oponki,ogólnie większość to eksploatacja,weż jednak pod uwagę to,że większość aut innych marek,jak by zapuścić tak jak ktoś twoje,nie było by sensu ratować,a tu,trochę chęci(kasy)i śmigasz wypasionym BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Ja się tam nie martwię, choć przyznam, że szkoda mi kaski, którą mógłbym zamiast w niedbalstwo i ignorancję poprzedniego właściciela władować dajmy na to w tydzień w SPA z moją ukochaną... Well... Za to za pół roku pojedziemy do SPA super furą! :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) A ja poniosłem dodatkowe koszty za: -wentylator klimy + czujnik i napełnienie -opaski zaciskowe na przewody wspomagania :-D -akumulator -komplet wycieraczek szyb -ramka do normalnego radia (oryginal wyautowałem) -dywaniki Miałem zamiar wymieniać paski wieloklinowe, ale póki co jest to zbędne, czyli nie mam na co narzekać, a co najważniejsze nikt mi nie wciskał kitu, że auto nie było bite - wiem co było uszkodzone i jak zrobione. Więc nie mogę narzekać :-) Acha! Zapomniałem dodać o inwestycji w podtlenek butanu ;-) Edytowane 27 Listopada 2010 przez GleN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Tak pomyslalem jeszcze i nic nie wymysle, prócz tego, że wymienilem sprzęgło w 5tce i chłodnice, bo tamta od 5 lat pokrzywiona przez pieska juz nie dała rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Gdy kupowałem auto sprawdziłem je w warsztacie specjalizującym się w naprawach BMW w Lublinie. Facet znalazł następujące mankamenty : 1. Łożysko tylnego koła może niedługo podlegac wymianie (do tej pory na nim śmigam, nic nie szumi i nie wskazuje na koniecznośc wymiany) 2. Niesprawny układ dogrzewania silnika (niby częsta przypadłośc-też tego nie robiłem bo po przejechaniu 4 kilometrów mam już optymalną temp. silnika, nawet w zimie) 3. Niesprawna jedna świeca żarowa 4. Wyskoczył błąd grzania foteli (ale wg mnie jest wszystko OK bo oba grzeją jak ta lala). Po trzech godzinach trzepania auta właściwie nic innego nie znaleźli a ja właściwie przez pierwszy rok nie musiałem niczego wymieniac jeśli chodzi o części eksploatacyjne. Po roku i dalszych miesiącach musiałem wymienic : 1. Akumulator. Ale jak się okazało niepotrzebnie po powodem jego rozładowywania był : 2. Jeż klimatyzacji (po zgaszeniu auta ciągle pracował wentylator i rozładowywał aku) 3. Wahacze (Meyle HD, wzmacniane, z wymiennymi sworzniami) 4. Pompa paliwa w baku 5. Pompa wody 6. Pompki spryskiwacza xenonu 7. Olej, odma, wszystkie filtry (olej pełen syntetyk wymieniany co 10 tyś. km, co druga wymiana oleju wymieniam wszystkie filtry) Tyle z rzeczy eksploatacyjnych. Jeśli chodzi o tzw "mody" 1. Zderzak mpakiet przód 2. Zderzak mpamiet tył 3. Kierownica mpakiet 4. Gałka zmiany biegów mpakiet 5. Listwy drzwiowe mpakiet 6. Splittery carbonowe przedniego zderzaka 7. Dokładna carbonowa na zegary 8. Felgi BBS RC 18" plus opony 9. Zestaw HID 4300 K w przednie światła przeciwmgłowe 10. Bixenon plus BH 11. Malowanie maski, przedniego zderzaka, błotników (odpryski od kamieni) plus polerka całego auta 12. Malowanie felg M 17 " na czarno (zostały na zimówki) 13. Zmiana mapy silnika w Jetronik Wrocław na 212 KM i 468 Nm Powiem jedno. Nie ma sensu nawet liczyc wydatków. Gdybym policzył kasę którą do tej pory wpakowałem w auto to Młoda wyrzuciła by mnie z domu i kazała spac w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 28 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Powiem jedno. Nie ma sensu nawet liczyc wydatków. Gdybym policzył kasę którą do tej pory wpakowałem w auto to Młoda wyrzuciła by mnie z domu i kazała spac w garażu Hehehe skąd ja to znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 28 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Hehehe skąd ja to znam masz bmw i masz wydatki moze zeby nie moje pragnienie to bym nic nie wlozyl w swoje bmw ale chce sie byc najmocniejszym to kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 OK, akcja Bunia dobiegła końca. Bilans to coś ok 6 tys. extra za doprowadzenie jej do stanu zadawalającego, choć nie jest to jeszcze Tip-Top. Detale zostawiam na wiosnę, a na razie powiem tylko, że jeszcze żadnym samochodem nie jechało mi się tak rewelacyjnie jak moją E39, a zaspy, zawieje i zamiecie to żaden problem! Szok normalnie, BMW RULEZ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ja dodam od siebie że jak bym czołgiem w zaspy wjeżdżał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o zaspy - bo to temat chyba na topie - to najlepiej pokonywało mi się je jednak starą dobrą vectrą :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NetSerwer Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Kupiłem dziś łopatę. Ale jak na razie niepotrzebnie... BMW! :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 To ja do swojego rachunku dodam: Zwiecha przód -wahacz górny x2 -wahacz dolny x2 -drążki kierownicze kompletne x2 Razem 1.5tyś bez wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.