patryk konin Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Witam jestem w trakcie składania mojej cięknącej bemki a nie raz nie dwa słyszałem że trzeba umieć naciągnąc pasek rozrządu żeby nie pękł bo ponoć to nie takie łatwe jak przy innych samochodach co wy o tym sądzicie i może ktoś potrafi doradzić jak to zrobić żeby było dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Witam jak zmieniałem pasek u siebie to nowy naciągałem do momentu aby na najdłuższym jego odcinku np. od rolki do koła na dole można było go obrócić/przekręcić o 90 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 aha i to taka ogólna zasada czy sam tak sobie wymyśliłeś i zdało to egzamin? dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 W książce tak wyczytalem już nie pamiętam w której Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 20 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Ogolnie jest to zasada przyjeta dla paskow alternatora itp wiec zastosuj powinno sie udac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.