flypaperr Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Witam,przede wszystkim, P pytanie dotyczace nawiewu w e30happy_bmw jak wiemy nawiew to standard ze przestaje dzialac w kantach,wiecznie cos to łozyska jakies,to szczotki itp ...no i raz przestal,potem drugi...trzeci i az do momentu kieidy wyjechalem za granice czyli jakies 2msc temu.wrrrrr zmienilem przekażniki,sprawdziłem bezpieczniki,sprawdziłem wentylator na krótko oczywiście działa ,wymieniłem potencjometr,wymienilem rezystor. o cieplym powietrzu moge zapomniec nawet jesli jade ,leci tylko zimnoooooooo. Dodatkowo posiadam wentylator elektryczny bez viska co moze mi utrudnic prawidlowe odpowietrzenie silnikam,robie z pamieci i wszystko gra.Gdy jade mam minimalnie przed polowa nawet w lato a w korkach czy na dluzym postoju(do 15min) musze zalaczyc wentylator przy tej temp jaka panuje teraz wiec pewnie dobrze odpowietrzylem. Moje pytanie brzmi, pewnie sie nasuwa samo...gdzie tkwi problem...? Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ej forumMMMMMMmm pomoze ktos,pleaseeeee? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Kolego moze cosik sie zatkalo... Nie wiem dokladnie ale kolega mi mowil ze sa jakies srodki do oczyszczania ukladu chlodzenia z osadu... Jak robil to w swoim audi to ponad kilogram jakiegos syfu wyplukal... Wtedy tez mowil ze auto szybciej i duzo mocniej dawalo cieplo do srodka... Nie wiem tylko jakiego preparatu uzywal a nie mam mozliwosci zapytania go poniewaz jest gdziesz za granica i nie mam z nim kontaktu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 nie , tu chodzi bardziej o mechanike,poprostu przestal nawiew dzialac i lusterka elektryczne,jak wyzej pisalem przekazniki itp wymienialem,slyszalem cos o czym gdzie w nagrzewnicy wiem ze jest rezystor ktory juz wymienilem...ale cos tam jeszcze oprocz tego jest:( nie mam pojecia co i gdzie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ale raz piszesz że wentylator nie działa, później że powietrze leci, ale tylko zimne, to napisz w końcu czy leci to powietrze czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 No napisal ze powietrze leci (wentylator dziala) jak podlaczy na krotko..... Wiec sam silnik wentylatora jest sprawny.... ?? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ja bym zaczal od rozebrania konsoli i sprawdzenia przelacznika Moze to a jezeli chodzi i lusterka to tamten "pilocik" lubi szwoankowac Ja tak mialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 o cieplym powietrzu moge zapomniec nawet jesli jade ,leci tylko zimnoooooooo więc dla mnie jest napisane że powietrze leci ale zimne. Czyli nie puszcza płynu na nagrzewnicę, zaworek zamknięty, bo jeśli układ byłby zapowietrzony to chociaż trochę ciepłego by leciało, a przy zwiększeniu obrotów nawet trochę cieplejsze. Jeśli nie rozumiem wypowiedzi i faktycznie wentylator nie działa to już inna historia, sporo sprawdzania, ale wiekszość kolega sprawdził z tego co napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Ja bym zaczal od rozebrania konsoli i sprawdzenia przelacznika przełacznik? ktory...potencjometr? sprawdzony jesli o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Dodatkowo wspomne jeszcze raz o tych lusterkach elektrycznych,ze przestaly rownoczesnie dzialac razem z nawiewem.Mam ciekawie rano na 20 minut farelka i dopiero jazda do pracy 60km w taka zimnice:) czasami mysle ze dobrze sie hartowac w taki sposob,hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 TEgo Malo wczoraj dostalem smsa z Plandu ze koledze po tygodniu jazdy z M50b25 w e30 stalo sie to samo...elektryczne lusterka i nawiew przestal jednoczesnie dzialac:) zamarazzzzzzzzzzammmmmmmmmmmm,hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Heh, wychodzi na to, że swap wykończył Ci lusterka i wentylator A tak poważnie to nieciekawa taka jazda. Na pewno sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki? A od lusterek próbowałeś rozebrać ten przełącznik którym sterujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 .Mam ciekawie rano na 20 minut farelka i dopiero jazda do pracy 60km w taka zimnice Polecam cos takiego: http://allegro.pl/plandeka-pokrowiec-na-samochod-rozmiar-xl-nylon-i1314529329.html oczywiscie link przypadkowy ja kupilem taki pokrowiec rok temu i przy mrozach auto mam gotowe do jazdy w 30sekund zero szronu lodu zamarznietych szyb.... Rewelacja... Zaklada sie ok 1min. Jesli nie mieszkasz na dzielnicy zbojow dziwek i zlodzieji to jako srodek dorazny idealne i jako sposob przetrwania zimy :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 dzieki ale farelka w 20 minut roiu cuda z szybami....sa czyste jak łza a suche jak pisaek na saharze,hehe a co do plandeki to dobry pomysl ale chyba do swiat bede musial przez to przejsc bez ogrzewania. to tak jak na syberie by mnie zrzucili i kazali konno jezdzic,wrrrrrrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 A tak poważnie to nieciekawa taka jazda. Na pewno sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki? A od lusterek próbowałeś rozebrać ten przełącznik którym sterujesz? bezpieczniki sprawdzone,przekazniki po 3 razy,w sumie za kazdym raze na to patrze gdy zabieram sie do szukania przyczyny . probowalem nawet na krotko z przełacznika i tez nic,tak jak by prad poprostu nie mial drogi do wlasnie przepłacznika, wrrrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 A wiązka wchodząca do drzwi nie jest przerwana, może jakieś kabelki się zwarły, chociaż wtedy powinno wywalić bezpiecznik... Ja bym na chwilę pociągnął kabel od wiatraka bezpośrednio, zrobił jakiś pstryczek tak jak masz do wentylatora chłodnicy i załączał ręcznie, zawsze to będzie nadmuch, a jak będziesz miał czas i pomysły żeby to zrobić normalnie to wtedy naprawisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Kolega dal dobry pomysl z tym podlaczeniem na pstryczek elektryczek... Szczerze to jestem bardzo ciekaw co sie stalo i poprosze jezeli znajdziesz przyczyne podziel sie nia z nami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Myslalem juz o tym, i to jest chyba nejlepsza opcja,wiem ze dodatkowo bedzie potrzebny przekaznik na przełacznik,chyba ze bedzie zalanczany chwilowo wiec moze sie nie spali:) dzisiaj zrobilem 250Km i zmarzlem dobrze,ciekawi mnie jeszcze brak cieplego powietrza podczas samej jazdy,powinno dmuchac samo z siebie ciepłe czy moze byc przyczyna w samej nagrzewnicy,wyciaglalem silnik zprzed wyjazdem,,odpinalem przewody od nagrzewnicy i moze nie jestem w stanie odpowietryc samej tej nagrzewnicy.Hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 DzIała wszystko:D:D poprostu wiadomośc z miasta" Sebastianie zmostkuj piny na przekazniku" tez tak zrobilem ale ciekawi mnie teraz czemu tak własnie działa, a nie działało przy wymianie przekażników? hmmm nastpna rozkmina,hehe Chodze juz 2 dzien z uśmiechem jak banan na twarzy:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flypaperr Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 (edytowane) Temat niedzialajacego nawiewu i zimnego powietrza zakonczony..by naprawic wogole dzialanie nawiewu spielem dwa piny na przekazniku razem na krotko ... dziala:) co do braku cieplego powietrza to weze od nagrzewnicy byly na odwrot,dolalem rowniez wody bezposrednio do niej:) dobre odpowietrzenie i juz po 3 km mam ciepelko aucie.Dzieki za pomoc wszystkim:) Edytowane 5 Grudnia 2010 przez flypaperr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.