łazik Opublikowano 10 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 przerwa na świecy powinna chyba mieć około 0.7mm[chyba ] ale żeby to sprawdzić musisz mieć szczelinomierz :roll: .co do zmiany świec to nie wykręcaj ich na cieplym silniku.poczekaj aż ostygnie i dopiero wtedy działaj bmw_beer .no i kabli nie pomyl przy zakładaniu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 10 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 przerwa na świecy powinna chyba mieć około 0.7mm[chyba ] ale żeby to sprawdzić musisz mieć szczelinomierz :roll: .co do zmiany świec to nie wykręcaj ich na cieplym silniku.poczekaj aż ostygnie i dopiero wtedy działaj bmw_beer .no i kabli nie pomyl przy zakładaniu :wink: a M50 nie ma przypadkiem bezpośrednio cewek na świecach :?: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 I jak tam Broder? Poradziłeś sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 1. otwierasz instrukcjeobslugi albo ksiazke "sam naprawiam ... " wyczytujesz jaka ma miec przerwe na swiecy. 2. szczelinomierzem sprawdzasz przerwe 3. doginasz elektrode delikatnie z wlozonym szczelinomierzem ( lepiej raz a nie zaginac / odginac w nieskonczonosc ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Moim zdaniem zostaw ten szczelinomierz, jedz do sklepu, podaj dokaldnie jaki masz samochod, silnik etc. i kup nowe świece NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Wejdz tu i dobierz sobie świece według marki, rocznika i pojemności (opcja odszukaj produkt) http://www.ngkntk.pl/ pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Swieczki juz wymienilem, ale robilem u mechanika. Z tego co zaobserwowalem to duzo srobek i zabawy z nimi Swiece oczywiscie NGK. Teraz odczowam znacznie roznice na gazie - auto wkreca sie ladnie na wysokie obroty na LPG, wczesniej 4 tys. i bylo czuc oslabienie. Stare swiece byly juz przepalone i byly zalane olejem? Mechanik mowi ze byly zle dokrecone, ale tez wczesniej inni mechanicy zmieniali uszczelke pod klawiatura wiec moze oni cos tam porobili nie tak. W kazdym razie mam nadzieje ze strzaly LPG znikna... Pozdro <bmw_1> Ilo elektrodowe załozyłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Ilo elektrodowe załozyłes? 2 elektrodowe, takie mialem juz zakupione wczesniej, dobieralem wg. strony ngk Spokojnie wystarczaja jednoelektrodowe. Swiece wieloelektrodowe to pic na wode fotomontarz Prad i tak zawsze popłynie najkrotsza droga a nie da sie zrobic idealnie rowno odleglych elektrod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Z tego co mnie wiadomo im więcej elektrod - tym dłuższa żywotność świecy - ale może się nie znam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.