Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



mikej

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem Ci tak - złudna oszczedność, kupisz badziew, zapłacisz za robote i ok pojeździsz ale z 5 razy krócej jak na markowych a potem i tak dojdziesz do wniosku ze trzeba jednak kupic markowe i znow zapłacić za robocizne. Nie wspomne o nerwach. Bmw nie lubi tanich zamienników...

PS. Kuzyn ma Passata B5 FL - siedzi na forach i czytał ze Aaster Sport to największy badziew np. wahacze wytrzymuje 10-20 tys

Edytowane przez kozin09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robocizna mnie akurat nie obchodzi bo ogarnę sobie sam. Chciałem wymienić wszystko od drążków przez wahacze do łączników plus banany tył. Niestety ASO i Lemforder sporo wychodzą, a obecnie mam cieniutki portfel a chciałem coś zrobić. Dlatego się zastanawiam czy pakować się w badziewie czy skrupulatnie poodkładać i kupić prawidłowe. Luz mam na drążkach i wahaczach poprzecznych ale póki co nic nie stuka, tylko przy szybkiej jeździe auto jest mało sztywne i drażni mnie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tym jak mój znajomy w zeszły poniedziałek założył poprzeczny lemfordera a w środę już go demontował bo zaczął stukać stwierdzam że zainwestuje w oryginał. Bede kupował po kolei, szczególnie że cena po zniżkach nie jest wiele wyższa od Lema. Jednak oryginał to oryginał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...