patryk konin Opublikowano 8 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam jako że z mojego M40 cieknie olej i naprawa nie bardzo się opłaca zaczołem się rozglądać za silniczkami i znalazłem komplet 3,5l ale nie mam pojęcia jakie ma oznaczenia bo nigdy nie patrzyłem za takimi potworami, ale wiem że jest od 5-tki silnik skrzynia komp kable i chyba wał 1100zł, co o tym sądzicie? ile z tym zabawy i czy warto... Jakie zmiany poza wymianą silnika skrzyni wału i mostu trzeba przeprowadzić( czy zegary, pompka paliwa, ) mam wielką prośbe jak by mi ktoś mógl dokłądnie opisać jakie częsci potrzebuje i ile przerabiania najlepiej każdy szczegół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 8 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Ooooo stary. Pytasz o wiedzę która daje ludziom chleb. Ale jak byś się postarał to np. na maxbimmer.pl, bmw-klub.pl, beemka-klub.pl i paru innych znalazł byś kompletny przepis. Jak się zbroisz to do końca!! Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 narazie to sie napaliłem ciekaw jestem ile by taki smok palił .... troche poczytałem i jedni piszą tak a dródzy inaczej ale sporo zmian to napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 8 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 A nie lepiej wlozyc m50 2.5 ?? widze wiele plusow mnostwo czesci mniej przerobek mniejsze spalanie z gazem bedzie palic nic a bedzie 200 koni wlozyc klime do m50 bardzo latwo. a co do m30 to niewiem jakie sa wlasciwosci jezdne samochodu ktorego przod wazy 800kg a tyl 300kg ?? Napewno bardzo dobrze bedzie palil gume i latal bokiem ale co do np szybkiej jazdy po zakretach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 wlozyc klime do m50 bardzo latwo. a co do m30 to niewiem jakie sa wlasciwosci jezdne samochodu ktorego przod wazy 800kg a tyl 300kg ?? Napewno bardzo dobrze bedzie palil gume i latal bokiem ale co do np szybkiej jazdy po zakretach?? a skąd wziąłeś takie obliczenia :?: M50/M50TU - Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 1989-1998. 136kg 299lbs Used in E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, Variation of this was used in the Early US E36 M3 2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US. Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine. M30 - Straight 6 cylinder SOHC 12V. Big Six. 1973-1993. 143kg 315lbs Used in E12 525/528, E28 525i, E23 725i, 2800CS, E28 528i, E23 728i, 3.0CS/i/L, 3.0Si, E12 530i, E23 730i, 3.3Li, 633, 732i, 733i, 535i, 635i, 735i, E12 M535 2.5i (150bhp), 2.8i (184bhp), 3.0 (185-208bhp), 3.3 (200-206bhp), 3.5 (218bhp) różnica tylko 7 kg czyli nic, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 a co do m30 to niewiem jakie sa wlasciwosci jezdne samochodu ktorego przod wazy 800kg a tyl 300kg ?? No z tym to pojechałeś po bandzie E30 to było jedno z lepiej wyważonych aut bliskie 50% na 50% więc przyłącze się do pytania jakim cudem tak ją doładowałeś z przodu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Od znajomego ktory zazwyczaj sie niemylil ale tym razem widocznie dal ciala a fakt ja nie sprawdzilem danych tylko mu zaufalem..... To teraz juz wszyscy beda widziec ze wlozenie silnika m30 nie spowoduje utraty wlasciwosci jezdnych E30 :lol: uklon_bmwuklon_bmwuklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 wlozenie silnika m30 nie spowoduje utraty wlasciwosci jezdnych E30 M30B35 to najcieższy chyba silnik który pakują ludzie do E30 i rzeczywiście pogarsza balans auta , oczywiście przód będzie miał nadwagę , ale nie w takiej proporcji że na przedniej ośce masz 800kg a na tylnej 300kg Najlepszym i relatywnie bliskim wagi oryginały to pakowanie do E30 silnika M52B28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Ciekawe jak w touringu balans wychodzi przy M52TuB28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 A V8 nie jest ciezsza od m30 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 czyli jednym słowem nie warto auto do jazdy na codzień zima nie zima najbardziej to w zasięgu jest chyba iS do niego ostre wałki nowa mapa ale ciekawe jak się do tego ma LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.