andi130 Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Koledzy RATUNKU!! ZakupilemBunie i 1st problem! Wyswietlacz km wyglada na zalany, tzn jest podswietlony tylko rozmyty. Wrazenie jakny dostal wilgoci, potwerdzone, przez kolege posiadacz BMW. pytanie: Co z tym zrboc?? Da sie osuszyc, wytrzec, naprawic?? Moze wymiana wyswietlacza? mam z 525tds, moje auto to 520 w benzynie 1994 rok. Bedzie pasowal caly licznik, tzy tylko sam wyswietlacz. Chcialbym zachowac orginal i go tylko naprawic, wymienic element. P[mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) 1st proplem-witam,dzień dobry...nawet mamy taki dział do tego:) W e34 były różne liczniki zwłaszcza jeśli chodzi o wyświetlacze. Skrzynia automat?manual? Jaki masz wyświetlacz?Długi na dole do wyświetlania komend z OBC czy mały umieszczony w cyferblacie prędkościomierza? 520 w większości miały ten mały wyświetlacz. Widzisz cyfry na wyświetlaczu czy masz wyraźne plamy czarne? Czy może w cyfrach brakuje pojedynczych segmentów? Jeśli czarne plamy to klapa-wyświetlacz do wymiany lub licznik. Jeśli brakuje tylko segmentów cyfr to tzw.pixeloza-można to naprawiać ale jeśli tego nie robiłeś to możesz pogorszyć temat. Jeśli są plamy,smugi ale cyfry widać i nie ma czarnych plam to rozbierz licznik i przetrzyj wyświetlacz(nie molestuj go za bardzo) Licznik z diesla będzie pasował ale trzeba pamiętać o zmianie kości pamięci byś miał swoje dane i o wymianie obrotomierza(diesel ma do 6tyś a benzyna do 7tys obr),wymianie wskaźnika paliwa. Przekładka samego wyświetlacza we własnym zakresie jest ryzykowna ze wzgledu na potrzebe rozpięcia taśmy zasilającej wyświetlacz.Jeden zły ruch i po zabawie. Edytowane 2 Listopada 2010 przez Dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 a jeszcze lepiej to fotke jakbyś wrzucił to byśmy widzieli jak to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi130 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) No tak KULTURA, przepraszam. Objaw jest taki, ze ten maly wyswietlacz od km i inspekcji jest czerwono zielony, jakby sie "plazma rozlala" czy jakos tak jutro zrobie zdjecie. A oto i moj problem. Bardzo prosze o jakas porade pomoc20101103159.jpg Edytowane 3 Listopada 2010 przez andi130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi130 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Jeśli są plamy,smugi ale cyfry widać i nie ma czarnych plam to rozbierz licznik i przetrzyj wyświetlacz(nie molestuj go za bardzo) Czyli tak jak na zdjęciu?? Bede próbował reanimacji, jeżeli ma ktoś jakieś porady wskazówki proszę się nie wstydzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Niestety masz już potocznie tzw. ''PIXELOZE''i to w stopniu zaawansowanym. W cyfrach po lewej stronie które jeszcze widać brakuje segmentów np. w 6tce i w 2ce-widzisz to? Przecieranie go już nic nie zmieni. Wymiana licznika na taki który ma sprawny wyświetlacz lub wymiana samego wyświetlacza cie ratuje. Jeśli chcesz to robić we własnym zakresie to najleprza opcja to wymiana całego licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi130 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 heh dzieki bardzo za pomoc. Oczywiście licznik diesla odpada, spróbuje sam wyswietlacz, juz bawilem sie w podobne cuda. Tylko, że nie w BMW:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 licznik diesla nie odpada-trzeba tylko włożyć do niego swój obrotomierz,wskaźnik paliwa i najważniejsze to swoją kość pamięci żeby ładnie pokazywał twoje dane i bedzie chulał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi130 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 (edytowane) Hm po wielu przemysleniach i podejsciach efekt jest taki: Wymienilem samą tylnią część licznika (ta na dwa okrągłe zatrzaski) Teraz tylko poprawic to co jest i bedzie super, choc obecny stan juz mi sie bardziej podoba:D. Bunie czekaą jeszcze prace nad tylnią klapą, szyberdachem i lampami z przodu. Wtedy bedzie idealna i napewno sie pochwale. Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie podpowiedzi i chęć niesienia pomocy. Ps. Licznik pochodzi z 525 tds 20101108167.jpg Edytowane 8 Listopada 2010 przez andi130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 widać,że i ten z tdsa tez ma pixeloze:( Czyli wymieniłeś całą płyte ze ścieżkami.A kość pamięci włożyłeś swoją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi130 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Hmm Teraz zauważyłem 9tys km różnicy w przebiegu:( Kość pamięci z TDSa. W czymś jeszcze może to przeszkadzać?? Bunia przeszła dziś reaktywacje Viscozy i termostatu. Koszty: 530zł Robota: ok 1godz wraz z odpowietrzeniem. Jak ktoś chętny moge zrobić tutorial z foto Ps:Mam pytanie na jakiej zasadzie resetuje sie licznik km dziennych?? Co jakis czas mi sie zeruje i nie wiem czy to ja coś nacisnąłem czy on sam co jakiś czas??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Jeśli masz kość pamięci z tdsa to obrotomierz będzie troche oszukiwał-rozgrzej silnik i przygazuj do odcinki i zobacz przy jakim położeniu wskazówki masz odcięcie. W tej kości pamięci zapisanych jest kilka danych przypisanych i zliczonych dla tdsa.Więc przy teście zegarów(wykonaj go)pojawi sie m.in pozycja z końcówką 5ciu ostatnich liczb VIN z tego tdsa a nie z twojej M50B20. No i naturalnie przebieg całkowity teraz masz taki jaki zliczony był w tdsie. Licznik dzienny kasuje się przyciskiem w liczniku lub po odpięciu zasilania. Miałem kiedyś licznik w którym ten przycisk był tak zmęczony i przyblokowany,ze wystarczyło przejechać po nierównościach i się kasował. Sprawdź czy ten przycisk reaguje poprawnie,czy kasuje przebieg dzienny jak go naciskasz. Po takiej wymianie płyty licznika wykonaj test zegarów. Polecam zmienić kość pamięci na tą z M50b20 z twoimi parametrami i przebiegiem. Zmiana kości tylko na liczniku odłączonym od zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.