JaMaL Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Witam Niedawno kupiłem BMW e36 Touring i mam z nim problem ponieważ jest zbyt nisko i potrzebuje skonfigurować zawieszenie tak żeby swobodnie jezdzic po naszych drogach ale żeby autko dalej było obniżone...I Do tego chciałbym wsadzic do swjej buni felgi 17 z jak najwiekszym możliwym kapciem ...prosze was o porady zdjecia cokolwiek ... z góry dzieki i pozdrawiam Zdj.088.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 moim zdaniem to nie jest jakaś mega gleba - wręcz przeciwnie jest wysoko, a po włożenu 17tki na normalnym niskoprofilowym kapciu jeszcze pójdzie do góry i zacznie trochę dziwnie wyglądać, co do zawieszenie to szukałbym gwintu, do e36 są tanie jak barszcz http://allegro.pl/listing.php/search?category=620&sg=0&string=e36+gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 moim zdaniem tez nie jest to jakas straszna gleba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 pewnie że dziwnie będzie wyglądało,a trzech nie może się mylić:mrgreen: u mnie przy 215/45/17 z pomiarów wychodzi -80/-60 od serii jaka zmierzyłem w kombiaku ojca, ale jest jeszcze stanowczo za wysoko do zapier*alania zwłaszcza z tyłu(o tym się pomyśli po zimie:wink:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Kupuj gwinta i bedziesz zadowolony .... faktycznie tak jak chłopaki piszą do E36 jest bardzo tani .... a później przynajmniej będziesz miał jakies pole manewru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa99 Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 mam jakby cie interesowały kompletne amory wraz ze spreznyna sportowe firmy Sachs są trochę wyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuziem Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Faktycznie, gwint - najlepsze rozwiązanie. Możesz idealnie dobrać do swoich potrzeb. Zmienisz fele i ustawisz jak chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 rowniez polecam gwint... wysokosc bedziesz mogl sobie ustawic jak tylko zechcesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaMaL Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 ale czy gwint nie jest zbyt sztywny na nasze drogi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 lepsze gwinty mają regulowaną twardość, ale myślę że do wszystkiego można się przyzwyczaić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Kupuj gwinta nawet sie nie zastanawiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barney16 Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 gwint bez dwoch zdan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.