danieltca Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 a mozecie napisac jak dostac sie do katalizatora bo jakas dziurka mi sie chyba zrobila bo glosno chodzi dieselek no i w nawiewy smrod spalin wali ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 ...auto na kanał, i zaglądasz od spodu, pierwszy kat jest za turbiną przy silniku, a drugi pod autem, pod warunkiem, że nikt ich jeszcze przed Tobą nie wyrzucił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 (edytowane) to ktory katalizator mozna wywalic przy takiej operacji i sprzedac ? Edytowane 7 Lipca 2011 przez danieltca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 U nas płacą ponoć 290 za pierwszy i 390 za drugi (jak opylę swoje to powiem konkretnie). Wywalić można obydwa. Edu chyba nie ma żadnego i śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 a u Ciebie to raczej napewno rozszczelniło się elstozłącze ( koszyczek ten za katem nr 1) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=18_0663&hg=18&fg=10〈=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 (edytowane) U nas płacą ponoć 290 za pierwszy i 390 za drugi (jak opylę swoje to powiem konkretnie). Wywalić można obydwa. Edu chyba nie ma żadnego i śmiga a czy przypadkiem do tego pierwszego kata nie ma podlaczonej sondy ?? ok . to jak opylisz to daj znac Edytowane 9 Lipca 2011 przez danieltca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 a u Ciebie to raczej napewno rozszczelniło się elstozłącze ( koszyczek ten za katem nr 1) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=18_0663&hg=18&fg=10〈=pl i co proponujesz wspawac cos takiego? : http://motoallegro.pl/zlacze-elastyczne-katalizator-bmw-e46-318d-320d-i1607991864.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 ja tam wyciełem kata w swojej e36 nie wiem jak jest w twojej e46 ale wydaje mi się ze nie powinno być problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 i co proponujesz wspawac cos takiego? : http://motoallegro.pl/zlacze-elastyczne-katalizator-bmw-e46-318d-320d-i1607991864.html ...sonda jest, ale dopiero po listopadzie 2003r., ja mam z października więc u mnie nie ma. Póki co czekam na termin, bo koleś ma nawał roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 U nas płacą ponoć 290 za pierwszy i 390 za drugi (jak opylę swoje to powiem konkretnie). Wywalić można obydwa. Edu chyba nie ma żadnego i śmiga Ja nie ma ani kata ani zadnego tlumika i nie martwi mnie to jakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Jaro ja zamiast jednego kata wstawiłem rurkę , a wczoraj przy okazji wyciągniętej skrzyni, wału i tłumików aż do turbiny , przedmuchałem drygiego kata , zawalony był solidnie, przeduchałem go "sprężarką" , teraz jest czysty , po ponownym zmontowaniu Gadżetów nie to auto, na 3-cim biegu jak turbo kichnie to koła zrywa.Ale pewnie wywalę i tego bo długo to nie będzie trwało znów się zasyfi przez miejską jazdę i SHITY FUEL jak wstawiales rurke zamiast kata to ja przyspawales czy moze na obejmy zacisnales >? mysle zeby wstawic rurke zamiast 2 kata a zamiast 1 wstawic downpipe tak jak piszecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 (edytowane) jak wstawiales rurke zamiast kata to ja przyspawales czy moze na obejmy zacisnales >? mysle zeby wstawic rurke zamiast 2 kata a zamiast 1 wstawic downpipe tak jak piszecie ...najlepiej wspawać, mój plan jest taki sam, a więc downpipe + rurka zamiast drugiego. Czekam na cynk od tłumikarza i do dzieła Edytowane 11 Lipca 2011 przez Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 dokładnie , zamiast drógiego wspawaną mam rurkę ,a co do elastozłącza , jeśli dajesz downpipe to to już tam jest w komplecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 dokładnie , zamiast drógiego wspawaną mam rurkę ,a co do elastozłącza , jeśli dajesz downpipe to to już tam jest w komplecie no wlasnie jak mam sie dobierac do tego elastozlacza to lepiej wstawic downpipe i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 11 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no dokładnie, a biorąc pod uwagę, że kata opylisz to i tak wyjdziesz bez większej straty finansowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no wlasnie chce te dwa sprzedac tylko porownam ile u nas biora a ile u was za nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 11 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jak opylę to dam cynk za ile poszły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Jak opylę to dam cynk za ile poszły i jak kolego sie ma sprawa z katami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Powiem tak. Ogólnie katy trochę poleciały z cenami, ale... katalizator środkowy poszedł za 260zł a katalizator ten przy turbo ma być około 360 (jeszcze go nie dałem do skupu, ale już pytałem o cenę ) A więc i tak nie jest źle. Dodatkowo dochodzi do tego wzrost mocy, który dało się odczuć i fajniejszy dźwięk. Tak więc polecam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Powiem tak. Ogólnie katy trochę poleciały z cenami, ale... katalizator środkowy poszedł za 260zł a katalizator ten przy turbo ma być około 360 (jeszcze go nie dałem do skupu, ale już pytałem o cenę ) A więc i tak nie jest źle. Dodatkowo dochodzi do tego wzrost mocy, który dało się odczuć i fajniejszy dźwięk. Tak więc polecam !!! Tak, tak, czekamy aż się sprzeda pierwszy... nie jest tak źle, a co do mocy nie chciało mi się wierzyć, że będzie różnica a jednak... polecam również wywalić katy i do tego ten świst... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Powiem tak. Ogólnie katy trochę poleciały z cenami, ale...katalizator środkowy poszedł za 260zł a katalizator ten przy turbo ma być około 360 (jeszcze go nie dałem do skupu, ale już pytałem o cenę ) A więc i tak nie jest źle. Dodatkowo dochodzi do tego wzrost mocy, który dało się odczuć i fajniejszy dźwięk. Tak więc polecam !!! spoko . ale co zamontowales downpipe ? fajniejszy dzwiek czyli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Nie, zrezygnowałem z downpipe-a, bo doszedłem do wniosku, że szkoda na niego siana. Dźwięk, czyli bardziej słyszalny świst turbiny (żeby nie było, że ktoś sobie wyobraża dźwięk v8 :dance:) Ogólnie tak jakoś fajniej chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 to w miejsce pierwszego kata tez rura poszla ? odrazu spytam ile takiej rury potrzeba i jaka srednica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Średnica to około 65mm, a ile no tak z 25cm pod odpowiednim kątem. Za robotę + materiał dałem 70zł za pierwszego kata i 40zł za drugiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Powiem tak. Ogólnie katy trochę poleciały z cenami, ale...katalizator środkowy poszedł za 260zł a katalizator ten przy turbo ma być około 360 (jeszcze go nie dałem do skupu, ale już pytałem o cenę ) A więc i tak nie jest źle. Dodatkowo dochodzi do tego wzrost mocy, który dało się odczuć i fajniejszy dźwięk. Tak więc polecam !!! a masz kolego jakies namiary na ten skup ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.