danieltca Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 witam . co sadzicie o wyciagniecu kata w e46 diesel rok 2000 . czy on dalej pelni swoja funkcje czy jest zbedny? i jesli go usune to nie bedzie roznicy?. w starych autach katalizatory juz nie pelnia swojej fukcji i mozna je spokojnie wywalic a tutaj nie wiem... i jak cos to co wzamian wstawic? strumienice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macios Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Ja bym nie wycinał, zastanawiam się jak będzie zachowywał się cały układ wydechowy bez katalizatora ? Może też być problem przy przeglądzie no i wydaje mi się że trochę większe zadymienie może się pojawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Ja bym nie wycinał, zastanawiam się jak będzie zachowywał się cały układ wydechowy bez katalizatora ? Może też być problem przy przeglądzie no i wydaje mi się że trochę większe zadymienie może się pojawić aha. a robiles juz cos takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 ile masz juz najechane na budziku . bo kat potrafi narobic niezlych szkod .ja mialem wycienty kat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 wydaje mi sie za zadymienie sie zwiekszy- diesel... do tego wydaje mi sie ze halas tez sie zwiekszy. ale jak juz uprzesz sie zeby go wycinac to w to miejsce najlepiej byloby wspawac strumienice. ja tak mam w e36, zamiast kata mam strumienice i koncowy przelotowy i powiem ci ze jak na benzynke to tez potrafi przykopcic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macios Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 (edytowane) aha. a robiles juz cos takiego ? Ja u siebie kat nie wycinałem i nie zamierzam bo jak na razie nie mam żadnych objawów żeby coś było nie tak. Jeśli u Ciebie wszystko też jest ok to może nie warto go wycinać. Najlepiej jak by ktoś się wypowiedział kto 320d jeździ bez katalizatora. Edytowane 4 Listopada 2010 przez macios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 wydaje mi sie za zadymienie sie zwiekszy- diesel... do tego wydaje mi sie ze halas tez sie zwiekszy. ale jak juz uprzesz sie zeby go wycinac to w to miejsce najlepiej byloby wspawac strumienice. ja tak mam w e36, zamiast kata mam strumienice i koncowy przelotowy i powiem ci ze jak na benzynke to tez potrafi przykopcic ja wycielem kata u siebie w 30d ani dymu ani glosniej a co do kata jak masz duzo najechane to warto zerknac w niego i wymienic lub wyciac :dam przyklad moj koleszka przez zapchanego kata poplynol ponad 3 kola turbo nie dmuchalo klapki sie pourywaly i poszly tam gdzie nie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macios Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 ja wycielem kata u siebie w 30d ani dymu ani glosniej a co do kata jak masz duzo najechane to warto zerknac w niego i wymienic lub wyciac :dam przyklad moj koleszka przez zapchanego kata poplynol ponad 3 kola turbo nie dmuchalo klapki sie pourywaly i poszly tam gdzie nie trzeba Jeśli można spytać to jaki miałeś przebieg jak wycinałeś kata i co dałeś w zamian ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 witam . co sadzicie o wyciagniecu kata w e46 diesel rok 2000 . czy on dalej pelni swoja funkcje czy jest zbedny? i jesli go usune to nie bedzie roznicy?. w starych autach katalizatory juz nie pelnia swojej fukcji i mozna je spokojnie wywalic a tutaj nie wiem... i jak cos to co wzamian wstawic? strumienice ? Strumienica to bzdura, nic nie daje. Zadzwoń do Jetronik'a, poproś do telefonu Bogdana i zapytaj czy w Twoim silniku można wyciąc kata. W 3.0d można to zrobic na 100% (upewniałem się w Jetronik i Master Tuning). Nie wpływa to ujemnie na żywotnośc silnika, auto trochę się odmuli (spaliny nie będą spowalniane). Ale na pewno zacznie dymic (i to sporo) a poza tym będzie dawało z rury gryzącym dymem, mało przyjemne. No i Greenpeace czy jak tam, będzie za Tobą ganiał z transparentami. Moim zdaniem gra nie warta świeczki. Chcesz porządny wydech, jedziesz do Siemanowic Śląskich, za 2000 zł zrobią Ci cały układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 ja wycielem kata u siebie w 30d ani dymu ani glosniej No chyba Cię trochę poniosło :lol::lol::lol::lol:, szczególnie z tym dymem. Jak ktoś za Tobą jedzie to musi wycieraczki uruchamiac by ten dym odpędzic :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 No chyba Cię trochę poniosło :lol::lol::lol::lol:, szczególnie z tym dymem. Jak ktoś za Tobą jedzie to musi wycieraczki uruchamiac by ten dym odpędzic :mrgreen::mrgreen::mrgreen: po wymianie odwy jest dobrze i nie zapominaj ze mam caly wydech przelotowy bez zadnych tlumikow i dotego taka dawke paliwa ze musi puscic chmure twoje tez kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 u foresta "kopcenie" (jak mozna tak to nazwac) jest o tyle specyficzne ze jadac za nim najpierw widac lekki ciemniejszy obłoczek a potem juz nie widac Foresta i to wcale nie przez dym a kata z tego co wiem ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 6 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 u foresta "kopcenie" (jak mozna tak to nazwac) jest o tyle specyficzne ze jadac za nim najpierw widac lekki ciemniejszy obłoczek a potem juz nie widac Foresta i to wcale nie przez dym a kata z tego co wiem ma... a umnie niby jak parowuz tak ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 ile masz juz najechane na budziku . bo kat potrafi narobic niezlych szkod .ja mialem wycienty kat . mam 195000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Panowie wrócimy do tematu , ja u siebie wywaliłem jednego kata auto 320d po lifcie przebieg 145tys, nie ma obaw że coś się stanie wiadomo jak pisał edu o koledze i wydatkach . Jak będziesz miał zapchanego kata , a turbo robi ci ciśnienie to ono musi gdzieś uciec , czasem może narobić wydatków, ja zdecydowałem się na wycinkę po modyfikacjach softa , śmiogam już tak ok 35tys.km ,a i co że sobie trochę zakopci w porównaniu do ciężarówek czy autobusów:? to mały pan pikuś , głośniej nie jest . A powiem Ci jeszcze , sprzedałem swojego kata kolesiowi co je skupuje (za 400zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 13 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 ja mam w swojej wyciętego :mrgreen: silnik 320d 136 źrebaków w serii , wywaliłem tego pierwszego przy turbinie żeby miała lżej mam wirusa w kompie i jest ok ten drugi kat zostawiłem . Zresztą na allegro widzialem juz przygotowaną rure z nierdzewki zamiast kata sprzedajesz swój i masz taką fajną rurcie http://allegro.pl/downpipe-bmw-320d-e46-rura-kolektorowa-katalizator-i1409996279.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Witam. Jako, że ostro zastanawiam się nad wywaleniem kata (a nawet dwóch), to mam pytanie. Jaka jest różnica i czy wogóle jest między strumiennicą a tłumikiem przelotowym? Pytam, bo byłem dzisiaj u tłumikarza i jak powiedziałem, że chciałbym tłumik przelotowy w miejsce kata to On mi powiedział, że strumienica to to samo. Koszt to max 130 z robocizną w zależności od wielkości zastosowanej strumienicy. Nie wiem co robić. Ogólnie katy już napewno nie spełniają swojego zadania, a jako, że mam zamiar zachipować furkę to chciałbym ją najpierw odmulić. Proszę o info i doradzenie co i jak mam zrobić żeby było oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Ile masz najechane ? kolesiowi w 330d jak mial 230tys zapchal sie kat dalej nie musze juz pisac co bylo jak kazdy wie ja ma pelen przelot zadbych zadbych wynalazkow wstawiaj zwykla rure o tej samej srednicy a kata jeszce pogonisz za dobre pare groszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Wg licznika 190tys. Klapki wywalone, więc tego się nie obawiam. Mi chodzi o to, żeby był luźny przepływ spalin. A Ty jak masz? Rure, czy coś innego? Wiesz czy jest różnica między tłumikiem przelotowym, a strumienicą i czy wogóle jest? Dzięki za info... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Wal zwykłą rurkę - oddal sie od tematów strumiennic i przelotowych wynalazków. Tne we wszystkim i chulają- kop pod nogą, a w portwelu pęga RURA Z METRA CIĘTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Jaro ja zamiast jednego kata wstawiłem rurkę , a wczoraj przy okazji wyciągniętej skrzyni, wału i tłumików aż do turbiny , przedmuchałem drygiego kata , zawalony był solidnie, przeduchałem go "sprężarką" , teraz jest czysty , po ponownym zmontowaniu Gadżetów nie to auto, na 3-cim biegu jak turbo kichnie to koła zrywa.Ale pewnie wywalę i tego bo długo to nie będzie trwało znów się zasyfi przez miejską jazdę i SHITY FUEL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 A wracając do pytania ,jak opylisz katy kupuj downpipe i szfa gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Zrobisz co uznasz za stosowne- ja jak większoś ( raczej ) jestem za rurką Daj znac co "zrobiłes" za operacje tuning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Tak też zrobię. Dam rurkę. Pogonię kata, wtedy kupię downpipe i sam wywalę przedniego Jak już będzie po to napiszę co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 6 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 (edytowane) A ja powiem tak, obserwując zachowanie diagnostów w tym roku i po rozmowach z paroma obawiam się że milowymi krokami zbliża się czas kiedy na przeglądach będą ostro trzepać także spaliny (urzędnicy zaczęli się ostro już do nich dobierać) a wtedy okaże się że połowa aut nie przechodzi badań, co oczywiście będzie im na rękę bo chcą żeby starsze auta zniknęły z rynku. Ja osobiście nie mam katów ale w tym miesiącu będę zakładał, i tak muszę robić wydech a nie mam zamiaru wracać ponownie do tematu bo nagle na przeglądzie panowie zaczną przestrzegać litery prawa od a do z. PS. Pomijam całą historię, że gryzie w oczy (szczególnie w benzynie) a w silnikach bez turbo odetkanie na pałę układu prowadzi do tego że auto nie jedzie na niskich obrotach Edytowane 6 Lipca 2011 przez probin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.