tazunio Opublikowano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 siemma, wpadło dzisiaj w moje ręce dość okazyjnie (bo za free) nieużywany i niemontowany zestaw HID jednak zestaw jest kupiony 4-5 lat temu, nigdy nie był montowany leżał w pudełku żarnik jest H4 więc do e30 nie podejdzie, jest przy tym jakaś instrukcja ale nie ma dokładnego opisu (np. nie wiem jaka jest barwa światła) kilka pytań: 1. czy taki długo nie używany zestaw jest coś wart? 2. produkt nie jest najnowsza więc czy jest sens to montować? 3. barwa światła jest związana z przetwornicą? 4. wtyczki do żarnika są universalne czy każdy zestaw ma inną wtyczkę? 5. słyszałem o jakiś zakłóceniach produkowanych przez zestawy HID, ło cio chodzi? ogólnie proszę o wszelkie podpowiedzi na temat montażu, tricki, na co uważać, co zrobić... pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 1. jezeli zestaw jest w pelni sprawny to jest "cos" warty 2. jesli dziala tak jak powinien to czemu nie 3. barwa swiatla zalezy od zarnika a dokladnie od liczby K (tu chyba chodzi o temperature zarnika w Kalwinach ale nie jestem pewien). im wiecej K tym swiatlo robi sie bardziej niebieskie a pozniej fioletowe 4. wtyczki zarnika poiwnny byc uniwersalne- w tym przypadku H4 5. nie mam pojecia, ale jak zalozysz to dobrze ustaw swiatla zeby nie razily. HIDy sa tkj pseudoksenonami i strasznie raza innych kierowcow wiec tego lepiej przypilnuj... jesli chodzi o montaz to nie rob niczego i nie dotykaj niczego na wlaczonych przetwornicach bo napiecie jest duuze, po zalozeniu mozesz (ale nie musisz) zabezpieczyc jakos przetwornice przed wilgocia i dpoilnuj zeby w kloszu i soczewce nie bylo zadnej wilgoci 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 26 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 jednak nie będę montował tego zestawu, jak coś to mogą sprzedać za 50zł, w wolnej chwili wrzucę do odpowiedniego działu ten zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 gdyby to bylo H7 albo H1 to moze bym cos pomyslal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 gdyby to bylo h1 to juz by byo w e30-tce , a tak to nie chcem ciac przewodow do zarnika, bo jednak wtyczka przy h1 jest inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Co do rażenia innych kierowców to się tyczy zestawów zamontowanych do lamp bez soczewki, ludzie montują to do szmelcwagenów golfów 3, opelów astrów, i innych hondów civików, a później razi wszystkich, a kierowiec owego pojazdu rażącego i tak nic nie widzi. Jeśli masz soczewki to śmiało montować. Co do tego akurat konkretnego wynalazku to szczerze chyba baaardzo stary zestaw, sama żarówa mnie przeraziła, hehe. Ja bym nie założył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.