Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Oj tam nie myśl o czym innym:)w wakacje jechałem v8mką z prostą instalką sprzed 6lat i auto hulało aż miło ;)

niby zwykła z dobrym blosem też da radę,ale nie ma co ryzykować i oszczędzać.Tym bardziej,żę to kwestia kilku stów w tej chwili.Zwrócić powinna się instalacja po jakiś 20tys.km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim doprowadz uklad zaplonowy do ladu i skladu...

jest on czesto olewany, a na gazie wyjdzie z potrojona sila

czyli fajki, swiece , sprawdzic uszczelke pod klawiatura czy nie puszcza oleju do kanalow ze swiecami - na poczatek powinno wystarczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stag 300, wtryski valteka, butla chyba lovato. Pare fotek wrzuciłem.. Poszukam papierów gdzieś tam powinienem wszystko mieć, jak znajde to napisze/

P1010121.JPG

P1010122.JPG

P1010123.JPG

P1010124.JPG

P1010125.JPG

P1010126.JPG

P1010127.JPG

P1010128.JPG

P1010121.JPG

P1010122.JPG

P1010123.JPG

P1010124.JPG

P1010125.JPG

P1010126.JPG

P1010127.JPG

P1010128.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ja do m50, m52 i m54 polecam

sterownik stag 300-6 plus

reduktor do 2,0 1xzavoli zeta S a do wiekszych 2x zavoli zeta N lub 1x skorpion GT (z przerobkami elektrozaworu polegajacej na wywaleniu go z reduktora i zalozeniu zewnetrznego)

wtryski hana h2000 lub matrix hd544 (do 2,0 moga byc hd344)

co do wtryskow valteka...przez 10k km bedzie nie najgorzej..pozniej pewnie beda wymagac kalibracji. poniewaz sa bardzo wolne i malo precyzyjne spalanie przy spokojnej jezdzie zadowalajace nie bedzie! wg mnie warto doplacic 500zl do porzadnych wtryskiwaczy gdyz roznica w spalaniu szybko zwroci wieksza inwestycje na instalacje LPG. Tomek z Brzegu dobrze robi, zna sie...ale czynnik ekonomiczny nie pozwala mu robic instalacji ktore beda tak jak "bozia przykazala"...malo kto chce doplacic 500zl do lepszych wtryskow...ale powaznie...szybko to sie zwraca!!

kozin09...co do silvera w twoim silniku to jak na moj gust jest on na styki!...wg wielu ludzi spadki cisnienia na tym reduktorze pow. 0,25 bara pokazuja sie juz po przekroczeniu 140-150km...pozatym termicznie sa bardzo slabe...sprobuj kiedys przepalowac auto na 4-tym biegu po autostradzie z gazem w podloge...na 90% reduktor zamarznie.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhym - osobiście tankowałem E32 / 34 / 36 / 38 / 39 / 46 z wlewami pod klapką :) W zasadzie w niemal każdym wozie można zrobić wlew LPG pod klapką. Jednak jest to dość konkretna rzeźba i mało który zakład się tego podejmie - wolą walnąć wlew wkręcany i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby tak tylko gorzej jak urwie sie gwint od tej złączki co sie wkreca.Nie wiem jak to jest w innych zakładach ale jak ja zakladalem do e34 to powiedzieli mi ze jak urwie sie przypadkiem gwint to gwarancja mi tego nie obejmie;/ ciekawe swoją droga.... (na szczescie sie nie urwal a auta ma juz nowego własciciela)najpierw Bielawa a teraz ponoc smiga po wrocku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerwać gwint? Hmmm... Nie bardzo wiem jak - na stacji mamy swoje końcówki - kiedyś testowaliśmy reduktor złącza z Holenderskiego (są szersze) na nasz i cholerstwo było bardzo wytrzymałe. Chyba, że Stacyjnicy dostają jakieś pancerne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...