rasend23 Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witam jaką instalacje warto założyć do Bmw e36 325 coupe automat 1992r bez vanosa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Panowie pomózcie bo nie znam się na gazowni a boje się jak cholera zakładać gazu do mojej perełki ale koszty spalania mnie chyba do tego zmuszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 zawsze i tylko sekwencja!około 3ech tysięcy.Konkretne podzespoły nie są tak istotne jak osoba,która montuje.W zasadzie najważniejszy element instalki;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 tylko sekewncja... nawet nie mysl o niczym innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Oj tam nie myśl o czym innym:)w wakacje jechałem v8mką z prostą instalką sprzed 6lat i auto hulało aż miło niby zwykła z dobrym blosem też da radę,ale nie ma co ryzykować i oszczędzać.Tym bardziej,żę to kwestia kilku stów w tej chwili.Zwrócić powinna się instalacja po jakiś 20tys.km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 wiem o niczym innym nie mysle tylko o sekwencji ale chodzi mi głównie jakie podzespoły montowac żeby mi nie wcisneli jakiegoś kitu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 mati podobno tam w jelczu dobrze montują gaz wiesz cos o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 w jelczu??? ja montowalem do mojej poprzedniej e34 sekwencje stag 300 i bez zadnych problemow smigiełko śmigało:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 przede wszystkim doprowadz uklad zaplonowy do ladu i skladu... jest on czesto olewany, a na gazie wyjdzie z potrojona sila czyli fajki, swiece , sprawdzic uszczelke pod klawiatura czy nie puszcza oleju do kanalow ze swiecami - na poczatek powinno wystarczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Dawaj do Brzegu - mam tam dobrych gazowników. Butla w kole + wlew pod klapką. Ja zakładałem nie dawno i jest super. cenka 3200 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 kozin09 a jakie podzespoły masz założone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 kozin09 a jakie podzespoły masz zamontowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Stag 300, wtryski valteka, butla chyba lovato. Pare fotek wrzuciłem.. Poszukam papierów gdzieś tam powinienem wszystko mieć, jak znajde to napisze/ P1010121.JPG P1010122.JPG P1010123.JPG P1010124.JPG P1010125.JPG P1010126.JPG P1010127.JPG P1010128.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 słyszałem że wtryski valteka są do d..y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 ja tez tak słyszałem Ale podobno ich regeneracja jest bardzo tania i łatwa i w skali pewnego okresu czasu lepiej zregenerować niż wymieniać. Pojeżdze i zobacze co sie będzie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 21 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 ale widze że wlew gazu masz wkręcany;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 21 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 no tak, normalny chyba nie wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 21 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 nie wiem jak w bmw ale brat w audi a4 ma normalnie pod klapką wlew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 ja do m50, m52 i m54 polecam sterownik stag 300-6 plus reduktor do 2,0 1xzavoli zeta S a do wiekszych 2x zavoli zeta N lub 1x skorpion GT (z przerobkami elektrozaworu polegajacej na wywaleniu go z reduktora i zalozeniu zewnetrznego) wtryski hana h2000 lub matrix hd544 (do 2,0 moga byc hd344) co do wtryskow valteka...przez 10k km bedzie nie najgorzej..pozniej pewnie beda wymagac kalibracji. poniewaz sa bardzo wolne i malo precyzyjne spalanie przy spokojnej jezdzie zadowalajace nie bedzie! wg mnie warto doplacic 500zl do porzadnych wtryskiwaczy gdyz roznica w spalaniu szybko zwroci wieksza inwestycje na instalacje LPG. Tomek z Brzegu dobrze robi, zna sie...ale czynnik ekonomiczny nie pozwala mu robic instalacji ktore beda tak jak "bozia przykazala"...malo kto chce doplacic 500zl do lepszych wtryskow...ale powaznie...szybko to sie zwraca!! kozin09...co do silvera w twoim silniku to jak na moj gust jest on na styki!...wg wielu ludzi spadki cisnienia na tym reduktorze pow. 0,25 bara pokazuja sie juz po przekroczeniu 140-150km...pozatym termicznie sa bardzo slabe...sprobuj kiedys przepalowac auto na 4-tym biegu po autostradzie z gazem w podloge...na 90% reduktor zamarznie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 normalny wlew gazu do e39 pod klapke wejdzie:) a do e34 niestety nie a e36 ni wiem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ekhym - osobiście tankowałem E32 / 34 / 36 / 38 / 39 / 46 z wlewami pod klapką W zasadzie w niemal każdym wozie można zrobić wlew LPG pod klapką. Jednak jest to dość konkretna rzeźba i mało który zakład się tego podejmie - wolą walnąć wlew wkręcany i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 no niby tak tylko gorzej jak urwie sie gwint od tej złączki co sie wkreca.Nie wiem jak to jest w innych zakładach ale jak ja zakladalem do e34 to powiedzieli mi ze jak urwie sie przypadkiem gwint to gwarancja mi tego nie obejmie;/ ciekawe swoją droga.... (na szczescie sie nie urwal a auta ma juz nowego własciciela)najpierw Bielawa a teraz ponoc smiga po wrocku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zerwać gwint? Hmmm... Nie bardzo wiem jak - na stacji mamy swoje końcówki - kiedyś testowaliśmy reduktor złącza z Holenderskiego (są szersze) na nasz i cholerstwo było bardzo wytrzymałe. Chyba, że Stacyjnicy dostają jakieś pancerne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 tego nie wiem czy pancerne ale ja dostalem koncówke od gazownikow i tak mi powiedzieli ;/zeby uwazac na gwint.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.