rasend23 Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Jak rozpozanć czy w bmw jest szpera? Mam Bmw 325 E36 coupe automat 1992 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 na dyrze powinna być blaszka z nabitym przełożeniem np s3,15(bo takowa była w 325)podnieś jedną strone i spróbuj pokręcić kołem.jak sie kreci bez problemu to nie ma,jak jest to bedzie opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 bylo na forum pare razy, proponuje uzyc opcji "szukaj" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 21 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 na dyrze powinna być blaszka z nabitym przełożeniem np s3,15(bo takowa była w 325)podnieś jedną strone i spróbuj pokręcić kołem.jak sie kreci bez problemu to nie ma,jak jest to bedzie opór. tylko nie zapomnij wrzucic luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) Podnieś tylną oś, Zakręć jednym kołem, drugie koło powinno zakręcić się w przeciwnym kierunku, wtedy wiesz, że masz otwarty mechanizm różnicowy. Edytowane 2 Listopada 2010 przez sulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.