rasend23 Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witam, jestem od wczoraj szczęśliwym posiadaczem Bmw E36 325 Coupe automat. Jutro jade na wymiane oleju w silniku i przy okazji chciałbym sprawdzić olej w skrzyni. I teraz pytanie czy wymieniać olej czy może tylko uzupełnić stan. Jaki lej preferowany jest do tych automatów to mój pierwszy automat także nie mam doświadczenia w tych sprawach. Proszę o rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witam, jestem od wczoraj szczęśliwym posiadaczem Bmw E36 325 Coupe automat. Jutro jade na wymiane oleju w silniku i przy okazji chciałbym sprawdzić olej w skrzyni. I teraz pytanie czy wymieniać olej czy może tylko uzupełnić stan. Jaki lej preferowany jest do tych automatów to mój pierwszy automat także nie mam doświadczenia w tych sprawach. Proszę o rady. Sprawdz tylko stan oleju nic wiecej olej w skrzyni biegu jak jest orginalny to nie wymienia sie a jak juz to pamientaj ze olej ma oznaczenia 75w90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 a wlasnie, ze sie wymienia :-P max co 50tys km tylko teraz jest pytanie, bo jesli nie byl wymieniany regularnie to moga dziac sie cyrki po wymianie - jednak ja bym tak czy siak wymienial olej z filtrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...