scraby81 Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witam wszystkich po długiej nieobecności. Mam pewien problem i dlatego pisze na forum zakładając nowy temat. Mianowicie chodzi o to ze wreszcie przekonałem moja druga połówkę do zmiany auta, oczywiście w grę wchodzi tylko marka BMW. Chcę zakupić model e34 ale od razu zaznaczam ze chce kupić dobra sztukę z dobrym silnikiem. Wyjaśniam o co chodzi. NIe chcę na pewno silnika 2.0 chcę 2,5 lub 3,5 lub nawet 4.0. Pytanie moje to który z nich polecacie bo ja potrzebuje auto które ma jechać a nie toczyć się. Ostaynio zastanawialem się nad 525 TDS ale nie bardzo mi się uśmiecha ten silnik, bo różne rzeczy o nim słyszałem. Proszę o poradę który warto kupić. Pozdrawiam<bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Kolego, widac, ze forum czesto odwiedziales a tu taka gafa :> nie ten dzial! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 To zalezy czego oczekujesz i w jakim stanie znajdziesz...2.5 najłatwiej chyba będzie znaleźć(zakładam,ze chodzi Ci o m50b25)z tych,które wymieniłeś.4 to v-ka więc przesympatyczna moc,zapewne fotele bufflo albo sportsize(w pierwszych jestem zakochany) oraz dźwięk,który jest jak gra wstępna:) Sprecyzuj swoje oczekiwania,bo chyba czego innego oczekuje się od diesla a czego innego od v-ki.(I tak wyjdzie,że 2.5 to kompromis między oszczędnością a mocą ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Właśnie ma to być kompromis miedzy moca i spalaniem. Jeżdze sporo za granice i robie sporo km ale chce miec tez czym wyprzedzic jak bedzie trzeba na innych drogach niz autostrady. Ciekawi mnie spalanie diesla i jak sobie radzi z tym autem. i jeszcze jedno co polecacie czy automat czy lepiej manual. Odnośnie dzialu to rzeczywiscie sie troszke pomylilem dlatego jesli mozna prosic moda o przeniesienie bylo by super. Z góry dziekuje i przepraszam za problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Jesli latasz dużo po autobanie to tylko 540iA na sekwencji i będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 2.5 na sekwencji też daje radę na autobahnie:)przy 190-210 spala około 18-20litrów gazoliny.Ja latam z automatem(też głównie autostrady,zwłaszcza ostatnio;)i bardzo wygodna,przyjemna sprawa. jasne,że im mocniejszy silnik,tym łatwiej się zbiera do tych wyższych prędkości,ale nie narzekam-na trasie też potrafi wyprzedzić zgrabnie a jadąc tak do 160 to zadowoli się średnio 13litrami lpg.Piszę średnio,bo szczerze mówiąc nie robię pomiarów dokładnych.te 2-3 litry gazu nie robią różnicy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Dziekuje koledzy za podpowiedzi chyab bede bardziej szukal 525 lub 540 a jeszcze mam pytanie odnosnie 535 wiem ze jest go nie za wiele w 5 ale ponoc tez dobry silnik. Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 http://moto.allegro.pl/bmw-e34-540i-v8-nowy-lakier-po-kapitalnym-remonci-i1277204417.html albo http://moto.allegro.pl/bmw-540-v8-6-biegow-manual-lepsze-od-m5-540i-e34-i1280934620.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Jesli latasz dużo po autobanie to tylko 540iA na sekwencji i będziesz zadowolony Popieram. Mam 540 na sekwencji i mocy nie brakuje i z gazem tanio sie jezdzi. Dobra sekwencja i bedziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Dziekuje za linki do aukcji ale kolego wierz mi znam wszystkie jakie sa na allegro i nie tylko na alllegro. przegldam tez mobile.de i auto scout24 i jeszcze inne . Ale jeszcze raz dzikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 22 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 koledzy napiszcie mi jeszcze co o silniku 3.0 V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 To właśnie motor który chyba jest najlepszym wyjściem z tego wszystkiego. Nie jest trudno znaleźć 3.0 V8 w manualu, mocy masz więcej niż w 535i na jednym wałku, bo aż 218KM podczas gdy 535i ma 211KM, moment obrotowy bardzo zbliżony, spalanie niższe w 3.0V8 niż 535i. Teraz inna sprawa, motor 535i stara prosta konstrukcja, super łatwa do naprawy, super trwała, jeśli nie przegrzejesz i będziesz wymieniał olej to milion km zrobisz. V8 troszkę bardziej skomplikowana, ale zarazem nowsza i sprawniejsza konstrukcja, więcej cylindrów to więcej świec do wymiany, ale to różnica kilkudziesięciu zł. Dźwięk V8 = bezcenny 525i faktycznie jest kompromisem, M50b25 ma niemal 200KM, 6 cylindrów, eksploatacja niezbyt droga, a osiągi wystarczające. Ja bym brał pod uwagę te 2 motory: 2.5l R6 i 3.0l V8. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Dziekuje Kolego bardzo mi pomogles... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Wszystko fajnie panowie z ta 540i. Moim zdaniem,to tez najlepsze rozwiazanie ale pragne przypomniec, ze ma to byc auto dla "drugiej połówki"...... Ja proponowal bym jednak moze cos " lzejszego " na poczatek - np.525i (M50) bardzo przyjemny motorek. Uwazam ze 192 KM powinno tu w zupelnosci wystarczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Ale o co chodzi Tomu, ja jestem druga polowka mojej zony, Ty jestes druga polowka swojej zony, i oboje mamy V8-ki Scraby81 mysle ze moge ci conieco podpowiedziec jesli chodzi o v-ki, poniewaz mam 540, a wczesniej mialem 530. Oba silniki sa bardzo fajne. Dzwiek V8 jest absolutnie niezastapiony. Ale proponuje zeby szukac dobrze, bo jesli cos bedzie nie tak z tym silnikiem to juz sa koszta. Gdyby sie okazalo ze rozrzad jest do wymiany, to wszystkie slizgi, lancuchy, uszczelki itd itp - o wydatek rzedu 3tys zlotych, wiec nie malo. Ale, jesli uda ci sie trafic na ladny egzemplarz i bedziesz o niego dbal to probloemu nie powinno byc. Tomku, piszesz ze skoro to dla drugiej polowy to lepiej 525. Wiesz, i tak i nie. 3.0 V8 ma niecale 220kucy, moment 290Nm - wiec tyle ile m52b28, a nie jedna reprezentantka tej plci jezdzi takim motorem. Wystarczy jesli bedzie kontrola trakcji to problem z glowy. A jedno pytanie, automat czy manual? Mialem automata w 530, mam automata w 540 - rewelacja! 530 bardzo milo sobie wspominam, wiec jesli uda ci sie kupic zadbany egzemplarz, mysle ze to idealny kompromis (spalania 530 i 540 wbrew pozorom podobne. Przynajmniej tak bylo u mnie w przypadku tych dwoch automatow) Powodzenia w poszukiwaniach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Jesli chodzi o skrzynie to nie robi mi to wiekszej róznicy chociaz wydaje mi sie ze to takich pojemnosci jak 3 lub 4 litry to lepszy automat. Zona narazie ma swoje auto ale tym tez bedzie jezdzic JEdank chyba na poczatek sprobuje 2.5 bo mysle na ta chwile to chyba bedzie najlepszy wybor. Napiszcie mi cos odnosnie 2.5 TDS bo ten motar tez biore pod uwage ale raczej w ostatecznosci a wiem ze jest go sporo do sprzedania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 8 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 TDSa dobrego i zadbanego trudno trafic. Napewno masz wiekszy wybor jesli chodzi o 525, i rzedowka wolnossaca mniej problematyczna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Wiec chyba zdecydowanie zostane przy benzynie. Dziekuje jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss4000 Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 witam 535i m30b35 to fajna zabawka ale troche paliwozerna porownywalnie czy to z 525i czy tez z 540i jesli chodzi o 535i to spalanie dochodzi w trybie miejskim do okolo 16.6-17 litrow wiec mniej wiecej tyle pali 540i a jesli ktos ma lekka noge potrafi z niej wykrzesac nawet spalanie rzedu 14.5l jesli natomiast chodzi o moc jest to roznica az 75 KM jesli chodzi o 535i a 540i.Jesli natomiast chodzi o 525i spalanie w trybie miejski oscyluje w okolicach 12-12.5 litra a moc w stosunu do 535i jest niewiele mniejsza (silnik 24 zaworowy) bo wynosi 192 KM. Reasumujac 535i ma niezly trwaly i trudny do zabicia silnik ale niestety w stosunku do 540i lub tez 525i 24V to stara technologia z przelomu lat 60/70 i na dzisiejsze warunki ma niewspomierne spalanie w stosunku do osiagow. Sam latam tego typu sprzetem od 6 lat i wiem o czym pisze - kocham ja i nienawidze zwlaszcza kiedy musza ja nakarmic:) pozdrawiam Bart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizer Opublikowano 2 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 a ja mialem e34 525 tds kombi w automacie i mowiac szczerze to byl laleczka silniczek trwaly i mocny wstarczajacy fakt z benzynami brak szans ale to nie problem palila mi 10 ropki troche duzo ale warto bylo za ten dziwek mimo ze diesel to dziwek swietny a teraz mysle nad czyms wiekszym i chyba wybor padnie na 535i mi moze stary silnik ale prosty a ze pali to jak kazda beatka pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.