Tomski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 To gicior! Nie mam bledow Po dzisiejszym dniu stwierdzam ze nie to samo auto.(zmienilem jeszcze olej w silniku) Jakos zywsze sie stalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 a jeszcze sie spytam,jak robisz test?-special test-quick error memory test,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opcja 1 to read memory errors - ta uzywam opcja 4 to quick test Tak mi sie wydaje...Wiem ze zaraz po niej jest opcja usun.Widzisz nie mozna odpalic programu bez auta i czlowiek nie moze dokladnie sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 pytam ,bo opcja quick test jest najlepsza,(u mnie to shift+F8-special test),i Quick error memory,leci po wszystkich modułach po kolei,nie musisz wchodzić osobno w engine,body,chasis,z tym,że po podłączeniu inpy do auta,muszą być aktywne kontrolki(mają być czarne)ignition i battery,inaczej ta funkcja nie zadziała,i tam pokaże ci wszystkie aktualne błędy,bez shadow error memory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A widzisz a jak wchodze w dzial special test to wyskakuje okienko z ktorego mam zaladowac test ale niestety folder jest pusty wiec moja wersja INPA jest uboga Czyli silnik wylaczony podczas tych testow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]14053[/ATTACH]te dwa zaznaczone pola muszą być ,po podpięciu do auta,całe czarne,jeśli tak nie masz,to nie zrobisz quick testu całego auta,ale wina leży w fejsie,nie w INPIE,takim fejsem nie podłączysz też DISa,ani SSS, ja jak testuje auto,to na odpalonym silniku Edytowane 5 Kwietnia 2011 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Hmm.. Nie pamietam teraz dokladnie...nie grzebalem tak ostro jak ty ale przy chwili podepne jeszcze raz i wtedy zapisze co mam. Co do ''fejsa'' to posiadam kabelek allegro USB a slyszalem ze taki nie zawsze wszystko przeniesie.Ponoc przez port R232 czy 323 taki szeroki jest lepiej.Ale po zakupie laptopa sie dopiero o tym dowiedzialem i nie posiadam w nim takiego wejscia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 no ja mam fejsik za 350pln z dwoma złączami(obd i przejściówka na 20 pin)i wszystko śmiga na USB,no ale zanim go kupiłem,też miałem z allegro,i były problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryss15 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Założyciel tematu ma uwaloną przepływkę, standard w przedliftowym E46 2.0d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) odswieze troche tamat http://imageshack.us/photo/my-images/192/og1u.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/710/og2q.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/3/inpabedy.jpg/ wydaje mi sie ze nieco oslabla i spalanie wzroslo wie ktos moze co tu jest nie tak jestem kompletnym laikiem Edytowane 3 Czerwca 2011 przez qolar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 co do wskazań przepływki,to standard dla inpy w tych silnikach(m47),pokazuje błąd,mimo poprawnych wskazań(ok.40,u ciebie ok.35)wiarygodne badanie przepływki u siebie,zrobisz tylko DISem(wskazane,żeby wykluczyć lub potwierdzić awarie przepływki),co do błędów,to 27 błąd podgrzewacza płynu chłodzącego,dogrzewa płyn przy niskich temp.w celu szybszego dogrzania silnika,zwarcie do masy,a 117?nie spotkałem się,ale poszukam jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 a to zwarcie masy to znaczy ze swieca w webasto jest przepalona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 trzeba szukać,zacznij od bezpiecznika,wtyki,kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.