danieltca Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 (edytowane) witam . ponizej przedstawiam błędy wykryte przez INPE .jesli ktos wie co oznaczaja prosze o pomoc . screen nr2 przedstawia wartosci silnika na biegu jalowym po odpaleniu . interesuje mnie wartosc LUFTMASSE Jesli chodzi o blad: COOLANT TEMPERATURE HEATHER ( z tego co czytam na innych forach to wina podgrzewacza cieczy chlodzacej) U mnie w aucie jest tak : gdy zapale na zimnm silniku i dam ogrzewanie auta na 28 stopni to wzrastaja obroty silnika do ok 930 a gdy wylacze calkiem ogrzewanie auta lub zmniejsze do 17 stopni to obroty spadaja do ok 850 i sie trzymaja wiec podgrzewacz chyba dziala prawidlowo- jest cieply gdy sie załącza. to skad ten blad i czego dotyczy blad1.jpg blad2.jpg Edytowane 20 Października 2010 przez danieltca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Daj usun co sie da i tyle.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 15 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 wszystko da sie skasowac ale jesli nie bede mial naprawionej usterki to czy wywali mi ponownie ten blad ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 sorry,że się podłącze,ale to na temat,i nie będe zakładał nowego,co powiecie o tym http://allegro.pl/interfejs-opel-97-2004-bmw-87-2004-vag-92-2004-i1258457589.html najbardziej zainteresowało mnie w opisie ,właśnie"kody błędów wraz z tłumaczeniami",coś to warte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Wykasujesz, pojezdzisz i znow sprawdzic co wrocilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 (edytowane) Wykasujesz, pojezdzisz i znow sprawdzic co wrocilo. a wiec bledy wszystkie skasowane . zostal jak narazie 1 : screen ponizej oraz te błedy na screenach powyzej : GLOW DEVICE i COOLANT TEMPERATURE HEATHER blad TOG.JPG Edytowane 19 Października 2010 przez danieltca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 (edytowane) z tego co czytalem na roznych forach to blad czujnika od poziomu oleju lub cisnienia oleju dodam ze po wlaczeniu silnika zapala sie na ok 15 sekund żółta kontrolka oleju i gasnie i tak za kazdym odpaleniem auta . Edytowane 19 Października 2010 przez danieltca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Jak ja mialem taka kontrolke w E46 to po wymianie oleju wszystko sie uspokoilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Jak ja mialem taka kontrolke w E46 to po wymianie oleju wszystko sie uspokoilo tez bylem takiej mysli ale odkad wymieniam olej to ta kontrolka do tej pory nie zgasla . tak jak pisze zapala sie zaraz po wlaczeniu silnika na ok 15 sekund i gasnie i tak za kazdym jego wlaczeniem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Moze czujnik mierzenia oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Moze czujnik mierzenia oleju? czujnik mierzenia ?? chyba chodzi Ci o czujnik poziomu oleju . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Taa, dziwnie napisalem, przyznaje racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Odswiezam.... Bledy wykryte u mnie to : 65 Camshaft sensor intake ~( wymieniany byl ok 3miesiace temu na nowy ) 240 burning fail cylinder 3 ( inpa wykazuje wartosc 0 nr 3 ) 133 signal CAN ASC 3 126 Activate solenoid valve tank leck diagnostic pump 127 Activate solenoid valve socking jet pump 50 Activate solenoid valve fuel circulat switch Prosze o wasze przemyslenia i pomysly,niektore z wyrazow moga byc przekrecone z uwagi na wersje inpa. Problem jest taki ze czasem ciezko odpala po czym jedzie ale bez rewelacji/brak mocy. Po ponownym odpaleniu jest ok.Nie moge rozkminic ostatnich bledow moze ktos to przerabial. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabloq Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Mojemu bratu w 320d tez ta zolta kontrolka sie swiecila i byl padniety czujnik od poziomu oleju, po wymianie wszystko wrocilo do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Odswiezam....Bledy wykryte u mnie to : 65 Camshaft sensor intake ~( wymieniany byl ok 3miesiace temu na nowy ) 240 burning fail cylinder 3 ( inpa wykazuje wartosc 0 nr 3 ) 133 signal CAN ASC 3 126 Activate solenoid valve tank leck diagnostic pump 127 Activate solenoid valve socking jet pump 50 Activate solenoid valve fuel circulat switch Prosze o wasze przemyslenia i pomysly,niektore z wyrazow moga byc przekrecone z uwagi na wersje inpa. Problem jest taki ze czasem ciezko odpala po czym jedzie ale bez rewelacji/brak mocy. Po ponownym odpaleniu jest ok.Nie moge rozkminic ostatnich bledow moze ktos to przerabial. Dzieki nie na 100%,ale chyba pomka paliwa Ci się kończy(u mnie po wymianie pompy,te błędy zostały w "shadow memory") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Dirty.73 ty slyszalem niezle kminisz ten program.Powiedz mi miales wszystkie te bledy i po wymianie pompy bylo ok? Zastanawiam sie nad lewym powietrzem bo zauwazylem ze po raptownym nacisnieciu gazu przy otwartej masce slychac zasysanie jakbym mial stozek rozmiarow wiadra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 (edytowane) Dirty.73 ty slyszalem niezle kminisz ten program.Powiedz mi miales wszystkie te bledy i po wymianie pompy bylo ok?Zastanawiam sie nad lewym powietrzem bo zauwazylem ze po raptownym nacisnieciu gazu przy otwartej masce slychac zasysanie jakbym mial stozek rozmiarow wiadra. niezle kminie,he he,ucze sie dopiero Tomski,ucze,ale sie staram-moje domysły-240-jakiś błąd spalania na 3 cylindrze,sprawdz w live data korekcje,na 3 cylindrze będzie błąd,to pewnie świeca,cewka,kabel 133-brak połączenia ASC3 z CAN,u mnie też występuje,ale w shadow memory(śmietnik),co jest fajne,bo u mnie(u Ciebie pewno też)jest ASC5 te trzy następne,mogą mieć związek z pompą paliwa,lub zaworem przelewowym między zbiornikami,bądz odpowietrznikiem ale jak u Ciebie występują te błędy?jako stałe czy sporadyczne?błędu czujnika wałka nie idzie wykasować?inpa podobno potrafi czasami pokazać cuda,dlatego warto odczytać przy błędach pozostałe dane,czy dobrze pokazuje-temp.zew,obroty,prąd-u mnie przy błędzie 133 pokazało przy temp.zew.-75st.ładowanie 36 volt aha,jeśli te błędy są w shadow memory-to sobie je odpuść a te zasysanie powietrza,to nie może być odma? Edytowane 8 Marca 2011 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Mozesz miec racje co do ktorejs cewki i zatkanej odmy.Musze to sprawdzic tylko dziwi mnie ze inpa nie pokaze walnietej cewki,a wiadomo ile ich jest a kazda kosztuje.Gasniecie auta po wymianie cz/walka ustalo wiec nie rozumiem dlaczego blad po skasowaniu nadal sie pojawia.I nie jest to ten drugi czujnik,bo sa dwa na we i wy.Jak bedzie chwila to sprawdze dolot i odme,to bedzie najtansze wyjscie.Potem cos wymysle w zakresie cewek ale jestem bardziej na tak ze ktoras pada lub jest padnieta,braki mocy miejscami a potem ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) a na korekcji wtrysków co ci pokazuje? może to tylko kabel,a cewke pewnie pokaże,jak całkiem padnie,ale wtedy to sam poczujesz,zamień może cewki na inny cylinder,pojezdzisz,i zobaczysz,czy wyskoczy ci ten sam błąd,tylko z innym cylindrem(tym co dasz cewke z trzeciego)jeśli nie,to kabel,świece i znajdziesz Edytowane 9 Marca 2011 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 a na korekcji wtrysków co ci pokazuje? yyy...gdzie :shock: ? Mowilem ze kminisz program Dobra podmienie cewki miejscami i dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Update : Zamienilem cewki- poprostu przelozylem z 3 do 6 te ktore mialem. Wymienilem czujnik walka rozrzadu (poprzedni wytrzymal 3miesiace wiec tym razem wzialem drozszy). Po skanowaniu INPA nie wykazala bledu 65 ( czujnik) oraz bledu 240 cylinder 3. Wiec sukces.Pozostale bledy sa nadal.Zobaczymy co sie bedzie dzialo po kilku dniach jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 no to jak ci wyskoczy 240 na 6 cylindrze,to cewka do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 mam takie pytanie do kolegi tomski . troche nie na temat ale czy moglbys zrobic fote twoich przednich lamp albo jakis link do takich samych . zmieniales tylko kierunki czy cale lampy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 no to jak ci wyskoczy 240 na 6 cylindrze,to cewka do wymiany Dokladnie.Narazie nic nie bylo oprocz tych 3 wyzej wspomnianych w shadow memory. mam takie pytanie do kolegi tomski PW wyslano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Tomski,mówie ci,te w shadow,to nie błędy auta,są to błędy INPY,która wyłapuje je,ale wyrzuca do shadow,jako błędne dane(czy coś w tym stylu),al są one nie istotne,np.DIS by już ich nie pokazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.