Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam . ponizej przedstawiam błędy wykryte przez INPE .jesli ktos wie co oznaczaja prosze o pomoc ;) . screen nr2 przedstawia wartosci silnika na biegu jalowym po odpaleniu . interesuje mnie wartosc LUFTMASSE

Jesli chodzi o blad: COOLANT TEMPERATURE HEATHER ( z tego co czytam na innych forach to wina podgrzewacza cieczy chlodzacej)

U mnie w aucie jest tak : gdy zapale na zimnm silniku i dam ogrzewanie auta na 28 stopni to wzrastaja obroty silnika do ok 930 a gdy wylacze calkiem ogrzewanie auta lub zmniejsze do 17 stopni to obroty spadaja do ok 850 i sie trzymaja wiec podgrzewacz chyba dziala prawidlowo- jest cieply gdy sie załącza. to skad ten blad i czego dotyczy

blad1.jpg

blad2.jpg

blad1.jpg

blad2.jpg

Edytowane przez danieltca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry,że się podłącze,ale to na temat,i nie będe zakładał nowego,co powiecie o tym http://allegro.pl/interfejs-opel-97-2004-bmw-87-2004-vag-92-2004-i1258457589.html

najbardziej zainteresowało mnie w opisie ,właśnie"kody błędów wraz z tłumaczeniami",coś to warte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasujesz, pojezdzisz i znow sprawdzic co wrocilo.

a wiec bledy wszystkie skasowane . zostal jak narazie 1 : screen ponizej oraz te błedy na screenach powyzej : GLOW DEVICE i COOLANT TEMPERATURE HEATHER

blad TOG.JPG

blad TOG.JPG

Edytowane przez danieltca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytalem na roznych forach to blad czujnika od poziomu oleju lub cisnienia oleju

dodam ze po wlaczeniu silnika zapala sie na ok 15 sekund żółta kontrolka oleju i gasnie i tak za kazdym odpaleniem auta .

Edytowane przez danieltca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja mialem taka kontrolke w E46 to po wymianie oleju wszystko sie uspokoilo :)

tez bylem takiej mysli ale odkad wymieniam olej to ta kontrolka do tej pory nie zgasla . tak jak pisze zapala sie zaraz po wlaczeniu silnika na ok 15 sekund i gasnie i tak za kazdym jego wlaczeniem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Odswiezam....

Bledy wykryte u mnie to :

65 Camshaft sensor intake ~( wymieniany byl ok 3miesiace temu na nowy )

240 burning fail cylinder 3 ( inpa wykazuje wartosc 0 nr 3 )

133 signal CAN ASC 3

126 Activate solenoid valve tank leck diagnostic pump

127 Activate solenoid valve socking jet pump

50 Activate solenoid valve fuel circulat switch

Prosze o wasze przemyslenia i pomysly,niektore z wyrazow moga byc przekrecone z uwagi na wersje inpa.

Problem jest taki ze czasem ciezko odpala po czym jedzie ale bez rewelacji/brak mocy.

Po ponownym odpaleniu jest ok.Nie moge rozkminic ostatnich bledow moze ktos to przerabial.

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73
Odswiezam....

Bledy wykryte u mnie to :

65 Camshaft sensor intake ~( wymieniany byl ok 3miesiace temu na nowy )

240 burning fail cylinder 3 ( inpa wykazuje wartosc 0 nr 3 )

133 signal CAN ASC 3

126 Activate solenoid valve tank leck diagnostic pump

127 Activate solenoid valve socking jet pump

50 Activate solenoid valve fuel circulat switch

Prosze o wasze przemyslenia i pomysly,niektore z wyrazow moga byc przekrecone z uwagi na wersje inpa.

Problem jest taki ze czasem ciezko odpala po czym jedzie ale bez rewelacji/brak mocy.

Po ponownym odpaleniu jest ok.Nie moge rozkminic ostatnich bledow moze ktos to przerabial.

Dzieki

nie na 100%,ale chyba pomka paliwa Ci się kończy(u mnie po wymianie pompy,te błędy zostały w "shadow memory")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dirty.73 ty slyszalem niezle kminisz ten program.Powiedz mi miales wszystkie te bledy i po wymianie pompy bylo ok?

Zastanawiam sie nad lewym powietrzem bo zauwazylem ze po raptownym nacisnieciu gazu przy otwartej masce slychac zasysanie jakbym mial stozek rozmiarow wiadra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73
Dirty.73 ty slyszalem niezle kminisz ten program.Powiedz mi miales wszystkie te bledy i po wymianie pompy bylo ok?

Zastanawiam sie nad lewym powietrzem bo zauwazylem ze po raptownym nacisnieciu gazu przy otwartej masce slychac zasysanie jakbym mial stozek rozmiarow wiadra.

niezle kminie,he he,ucze sie dopiero Tomski,ucze,ale sie staram-moje domysły-240-jakiś błąd spalania na 3 cylindrze,sprawdz w live data korekcje,na 3 cylindrze będzie błąd,to pewnie świeca,cewka,kabel

133-brak połączenia ASC3 z CAN,u mnie też występuje,ale w shadow memory(śmietnik),co jest fajne,bo u mnie(u Ciebie pewno też)jest ASC5

te trzy następne,mogą mieć związek z pompą paliwa,lub zaworem przelewowym między zbiornikami,bądz odpowietrznikiem

ale jak u Ciebie występują te błędy?jako stałe czy sporadyczne?błędu czujnika wałka nie idzie wykasować?inpa podobno potrafi czasami pokazać cuda,dlatego warto odczytać przy błędach pozostałe dane,czy dobrze pokazuje-temp.zew,obroty,prąd-u mnie przy błędzie 133 pokazało przy temp.zew.-75st.ładowanie 36 volt

aha,jeśli te błędy są w shadow memory-to sobie je odpuść

a te zasysanie powietrza,to nie może być odma?

Edytowane przez dirty.73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz miec racje co do ktorejs cewki i zatkanej odmy.Musze to sprawdzic tylko dziwi mnie ze inpa nie pokaze walnietej cewki,a wiadomo ile ich jest a kazda kosztuje.Gasniecie auta po wymianie cz/walka ustalo wiec nie rozumiem dlaczego blad po skasowaniu nadal sie pojawia.I nie jest to ten drugi czujnik,bo sa dwa na we i wy.Jak bedzie chwila to sprawdze dolot i odme,to bedzie najtansze wyjscie.Potem cos wymysle w zakresie cewek ale jestem bardziej na tak ze ktoras pada lub jest padnieta,braki mocy miejscami a potem ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

a na korekcji wtrysków co ci pokazuje?

może to tylko kabel,a cewke pewnie pokaże,jak całkiem padnie,ale wtedy to sam poczujesz,zamień może cewki na inny cylinder,pojezdzisz,i zobaczysz,czy wyskoczy ci ten sam błąd,tylko z innym cylindrem(tym co dasz cewke z trzeciego)jeśli nie,to kabel,świece i znajdziesz

Edytowane przez dirty.73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Update :

Zamienilem cewki- poprostu przelozylem z 3 do 6 te ktore mialem.

Wymienilem czujnik walka rozrzadu (poprzedni wytrzymal 3miesiace wiec tym razem wzialem drozszy).

Po skanowaniu INPA nie wykazala bledu 65 ( czujnik) oraz bledu 240 cylinder 3.

Wiec sukces.Pozostale bledy sa nadal.Zobaczymy co sie bedzie dzialo po kilku dniach jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...