borsuk Opublikowano 9 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 W wyniku splotu pewnych okoliczności :mrgreen: musiałem wymienić visco oraz wentylator chłodnicy. Nowy zestawik szumi na moje ucho za bardzo. Mechaniciory wmawiają mi że się wisko "rozklepie", bo to nowe, jak dla mnie jego praca jest mocno podejrzana. Nie widać żadnych anomalii w nagrzewaniu/chłodzeniu auta, ot mocniejszy szum >2500obrotów bez względu na temp silnika. Nie wiem co bardziej podejrzewać - gówniane visco, chiński zamiennik wentylatora czy coś przy montażu? a.) czy mogli coś skopać przy zakładaniu visco? b.) czy mogli coś skopać przy zakładaniu wentylatora? c.) chińskie visco ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 9 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Borsuk skopac to zbytnio tam nie ma co ,ale ja kiedys w sedanie mialem taka sytuacje ze wymienialem caly silnik z viskiem a zalozylem "stare" smiglo. Jak sie okazalo bardzo huczało (jak bys silnik rakietowy wkrecal na obroty:D:D) po koleczku testowym zdjalem smiglo i zalozylem to ktore bylo od nowego silnika i problem zniknal... Teoretycznie takie same smiglo ,a roznilo sie bardzo delikatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 9 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 1. Visko moze lezało poziomo przed montażem 2. Spieli Visko na szywno. 3. Visko - tak jak piszesz - "made in china" Sprawdz, najlepiel srubokretem czy mozesz zatrzymać swobodnie Visko na wolny obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk Opublikowano 10 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 1. Visko moze lezało poziomo przed montażem A że tak się zapytam - co w tym złego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 A że tak się zapytam - co w tym złego? Visko powinno być przechowywane/transportowany w pozycji pionowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mortikay Opublikowano 11 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 U mnie nowe Visco made in china zamontowane jako nowe mieliło cały czas. Dziadostwo i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 visko powinno być magazynowane transportowanie w pionie(nakrętka po lewej lub prawej stronie) Jeśli leżakuje nakrętką do góry to ma to zły wpływ na bimetal sterujący zaworkiem i przez to może : -nie załączać się wogóle -być załączona stale -załączać za późno lub za wcześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 kolego sprawdz najpierw czy masz na tym visco blaszkę czy spreżynke od przodu auta i sie odezwij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saneczek Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Odkopie temat. Mechanik stwierdził, że mam "chyba" uszkodzoną wiskozę, bo kręci się zawsze z taką samą prędkością, czy to w upał, czy jak stoję w korku czy w zimie. Wskazówka temperatury wychylona lekko z środka lekko w prawo (jakieś 2-3mm.) Czy to są objawy uszkodzonej wiskozy ? Czy ta wiskoza będzie okej dla mojej e36, czy lepiej kupić coś lepszego ? Sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy HELLA 8MV 376 732-231 (BMW) - Motointegrator.pl - sklep internetowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.