Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

słuchajcie,za kilka miesięcy będe zmieniał swoje e39 na auto 4x4,i nie wiem,co proponujecie,chodzi mi po głowie jakiś sedanik xdrive ewentualnie x5,co znajde za ok.50-60tysi,szukać u nas czy na zachodzie,powiem tylko,że na ryby,grzyby czy inny Paryż-Dakar jezdzić nie będe,mieszkam na wsi i chodzi mi o nasze drogi ,powiedzmy ostatniej kolejności odśnieżania:D

np.taka http://otomoto.pl/bmw-325-xdrive-3-0-4x4-C12234139.html

Edytowane przez dirty.73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ieszkam na wsi i chodzi mi o nasze drogi ,powiedzmy ostatniej kolejności odśnieżania

Taka 3 to sie na niewiele przyda nawet z napędem na 4 buty , jest poprostu za niska zakopiesz się a takich fajnych wynalazków to polecam Jeep'a Grand Cheeroke rewelacyjne auto V8 + 4 buty i do tego wysokie znajomy mechanik ma takiego i w zimie to poezja latać czymś takim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordulec 101% racji ;) jak bedzie taka zima jak byla ostatnio to nic Ci 4x4 nie da. Ja jezdzilem quattro poprzedniej zimy i to bylo dobre tylko jak byl lekki nasyp sniegu. Wieksza zaspa - brak jakichkolwiek szans.

Jak chcesz BMW to X5 kupisz tak za 60 tysiecy, ale lipa wersja. Jest jeszcze X3, ale mi sie osobiscie nie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w teren nie pojedziesz ale np. wyjdziesz z zaspy gdzie normalna osobówka by sobie nie poradziła. Nie wiem jak tam jest napedem rożnicowowym, to tez bardzo duzo daje. Napisz do 5OUL'a, on ma e46xi wiec coś Ci napewno podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie kozin, napęd xdrive podobno jest super na śliskiej nawierzchni i na niedużym śniegu,wiadomo,duża zaspa to problem,ale to właśnie chyba jedyna wada tylnego napędu-zima,a xdrive to rozwiązuje, w pewnym stopniu oczywiście,a x5-waga,4x4 ,w jeszcze większym,no ale jak napisał Czechu,60 dych na dobrą wersje może być mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW xDrive – jest układem który napędza wszystkie cztery koła opcyjnie w samochodach BMW serii 3 od typoszeregu E46 (dokładnie od 1999 r.) i serii 5 (od 2003 r. - BMW E60), seryjnie zaś w X3, X5 oraz X6.

Choć oficjalna nazwa xDrive istnieje od końca lat dziewięćdziesiątych, to jednak napęd na cztery koła pojawił się już w 1985 r. i był dostępny dla BMW E30 w połączeniu z 2,5-litrowym, 170-konnym silnikiem benzynowym w obu wersjach nadwozia. Do 1991 r. wyprodukowano 29 589 sedanów i (od 1988 r.) 5 273 kombi z takim układem napędowym. Następca, czyli BMW E36, nie był jednak dostępny z napędem 4x4.

Centralnym elementem układu xDrive jest elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Przy dobrej przyczepności pojazdu 60 procent siły napędowej trafia do osi tylnej, a 40 procent do przedniej. Dzięki połączeniu z DSC (odpowiednik ESP) system zapobiega ewentualnemu poślizgowi i reaguje w czasie krótszym niż 100 milisekund.

źrod. Wikipedia

i poczytaj tu http://www.autofirmowe.pl/9621,bmw_serii_3_xdrive.html

Edytowane przez kozin09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tam u Was to wyglada, ale w zeszla zime mieszkalem u swojej i na przeciwko jest petrochemia Orlen no i ta ulica, na ktorej mieszkalismy to droga ewakuacyjna. I generalnie pare chatek i pola. Sa miejsca w ktorych jest otwarte pole i powiem szczerze i otwarcie. Tak jak nawialo to Ci nie pomogloby ani quattro, ani Xdrive, ani X5 ani nawet Grand Cherokee. Co z tego, ze naped na 4 kola jak snieg dosiega do maski ;) Poza tym, ta nowa X5 to juz jezdzi dobrze, ale ja odnosze wrazenie, ze te wszystkie wysokie terenowki bujaja sie na boki jak szalone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie wiem jak tam u Was to wyglada, ale w zeszla zime mieszkalem u swojej i na przeciwko jest petrochemia Orlen no i ta ulica, na ktorej mieszkalismy to droga ewakuacyjna. I generalnie pare chatek i pola. Sa miejsca w ktorych jest otwarte pole i powiem szczerze i otwarcie. Tak jak nawialo to Ci nie pomogloby ani quattro, ani Xdrive, ani X5 ani nawet Grand Cherokee. Co z tego, ze naped na 4 kola jak snieg dosiega do maski ;) Poza tym, ta nowa X5 to juz jezdzi dobrze, ale ja odnosze wrazenie, ze te wszystkie wysokie terenowki bujaja sie na boki jak szalone...

no wlasnie cos za cos, ja wole powalczyc w zimie ale przez wieksza czesc roku jarac sie prowadzeniem auta z napedem na tyl :) a jezeli masz naprawde problemy to x5 jest dobry rozwiazaniem, tylko wasnie raczej malo na nia 60 kola i model ze stara buda jest moim zdaniem potwornie brzydki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...