pawel23 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 witam mam problem w bmw e36 2.0 m50 gdy chodzi na wolnych obrotach na gazie i dodam gaz do podlogi to zacznie przerywać tak do 1200 obrotów i pózniej juz ładnie sie wkreca a na benzynie nieraz tak zrobi.Moga być przyczyną swiece bo zrobiłem na nich 60 tys.czy któraś cewka prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 w przypadku "gazu" układ zapłonowy jest bardzo czuły - to co ledwo czujesz na benzynie przy jeździe na gazie będzie koszmarem wymień świece - bo pewnie one padły, jak bedziesz je wykręcał sprawdź czy w "kanałach" w których się znajdują nie ma oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel23 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 a jak w tych kanałach bedzie olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 to uszczelka pod pokrywą + dwie uszczeleki na "kanały" dookoła świec do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 ostatnio gdzies czytalem ,ze jak sie smiga na gazie to swiece po ok. 15tys. powinno sie wymieniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel23 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 dzieki za pomoc panowie bo cewki raczej dobre powinny być co jak sadzicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 60 tysi to świecie napewno do wymiany - tym bardziej jak napisał Maras - na gazie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel23 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 ok dzieki a jeszcze chciałem wiedzieć czy cewka mogła któraś paść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Zapamiętałeś ten dżiwęk i zachowanie silnika przy gazowaniu do 1200obr/min? Jeśli tak to: Odpinaj po kolei na pracującym silniku kostki od cewek zapłonowych(NIE WYCIĄGAJ CEWEK Z GNIAZD I NIE ODSUWAJ OD ŚWIECY ZAPŁONOWEJ na pracującym silniku) Ale najpierw jedną i przygazówka by usłyszeć zachowanie do 1200obr/min(inny dżwięk więc podpinasz tą kostkę spowrotem i wypinasz kolejną i znów przygazówka i znów inny dżwięk więc podpinasz i wypinasz następną ... ile cewek tyle prób) Jeśli przy wypętej którejś kostce z cewki zapłonowej nie ma zmiany w zachowaniu silnika przy przygazówce do 1200obr/min to masz namierzony cylinder. Wyłączasz silnik,wypinasz kostkę cewki,odkręcasz cewkę,wyjmujesz ją razem z fajką z kanału. Oglądasz cewkę,zdejmujesz z cewki fajkę i również oglądasz. Doszukujesz się pęknięć/okopceń/nadpaleń/brudu/korozji-utlenianie styków. 60000 km to sporo jak na standartowy komplet świec w benzynie nie mówiąc już o lpg więc kupuj 6szt i wymieniaj. Prewencyjnie wyjął bym każdą fajkę i obejżał ew.wymienił.Co do cewki to sam próbuje dojść z nimi do ładu u siebie i narazie jestem na etapie testowania Olej w gnieżdzie świec zaplonowych to powód nr 1 dla przebicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel23 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 dzieki za pomoc bede robił jak mówisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.