quba.t Opublikowano 3 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam. Mam taki problem z moja E46 3.0D. Wszystko zaczelo sie juz jakis czas temu. Zaczela (lapac mula) gubic moc po przekroczeniu ok.2000obr./min. Nie bylo slychac turbiny ale wystarczylo przeciagnac ja kawalek do 4-5tys.obr.lub czasami tylko przygazowanie na postoju i moc wracala i wszystko bylo ok.Zdazalo sie to zadko ale bylo. Teraz cos padlo do konca... raz nie chce ciagnac od dolu do 2tys.obr. po czym zaczyna ciagnac i slychac turbine, a za chwile kiedy np.sie zatrzymam to ciagnie od dolu do 2tys.obr. a powyzej tych obrotow gubi moc jak wczesniej i tak na zmiane. nic nie daje przeciagniecie ani przygazowanie na postoju. Czy ktos moze mial taka dziwna przypadlosc? Moze ktos bedzie wiedzial co to moze byc? Zastanawiam sie czy nie sa to jakies elektrozaworki od turbo..? Z gory dziekuje za pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noris Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 a kopci przy tym "gubieniu" mocy? Jak tak to jaką barwę mają spaliny? Ja miałem dziurawy kolektor ssący i kopciła na czarno, silnik poprostu nie był szczelny i łapał "muła". Wymieniłem i jak ręką odjął nie kopci i ma mocy aż nadto Sprawdziłbym również czujnik EGR i przepływomierz. Pozdrówki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Sprawdź : 1. Przewody podciśnienia sterujące pracą kierownicy turbo 2. Pompę paliwa w baku i pod progiem Najlepiej gdybyś pojechał na kompa bo w 3.0d na objawy o których piszesz może miec wpływ mnóstwo czynników. Ja generalnie obstawiał bym układ paliwowy lub podciśnienie. Ale bez kompa można gdybac w nieskończonośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek690129 Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Ja w zauważyłem u siebie(318d 85KW,2002)taką rzecz. Przy wyprzedzaniu,tak od prędkości ok.90km/h na 5 biegu,prędkość,obroty normalnie rosły,płynnie.Ponieważ miałem przed sobą kawałek pustego miejsca to pociągnąłem dalej i... prędkość doszła do ok.160 km/h i wtedy przestała rosnąć,obroty również.Wtedy odpuściłem gaz i ponownie dodałem i poszło dalej do ok.180 km/h bez problemu. Później "przetestowałem"to jeszcze ze dwa razy i powtórzyło się,tym razem przy niższych prędkościach,ok.140 km/h. Co to jest? W ogóle mam prośbę,polecicie mi jakiś zakład mechaniczny we Wrocławiu,który solidnie robi diagnostykę i ewentualne naprawy silnika? Myślę,że mogę mieć problem z turbiną, wydaje mi się trochę leje olejem. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid e46 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Tez mi sie tak dziwnie dzieje mam 320d 1999r. 136 koni.. i odrazu mówie byłem pod kompem i nic nie wykazało, a dzieje mi sie tak jak rozgrzeje sie auto to wtedy zaczyna sie dziać jade na byle któym biegu i nagle niechce rwac i za chwile puszcza i jakis czas a nieraz zdaża sie że wogóle nie łapie muła i przewarznie jak stoje i chodzi na wolnych obrotach przez chwile i rusze chcem dac wpizde i mułą łapie i zaraz puszcza. Co to może być?? turbina raczej nie. Filtry powymieniałem wszystkie. pomózcie bo asz mnie nosi....;/ z góy dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TREner Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opisane objawy miałem kiedyś w Kangoo 1,5dci. Problemem okazał się cieknący wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.