mlody9001 Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 witam mam bardzo nietypowy problem z moim drugim autem mianowicie audi a4 b6 ze skrzynia manualna. pisalem juz na innych forach audi ale tam sa jakies ciemniaki i wszyscy mowia ze trzeba do serwisu zobaczyc zeby cos nie popsuc, a zawsze wy mi dobrze radziliscie w sprawach mojej e46 wiec licze ze i teraz mnie nie zawiedziecie. problem jest ze sprzeglem a mianowicie czasem potrafi sie zaciac pedal od sprzegla i nie odbija do konca np wcisne go do konca i zostanie albo zatnie sie w polowie i musze go noga pociagnac do konca pozniej chodzi normalnie ratujcie:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Sprzęgło jest hydrauliczne więc obstawiałbym wysprzęglik przy skrzyni biegów. Używkę wyrwiesz za jakieś 50 zł. Zacząłbym od tego. Miałem kiedyś podobny problem w Celice. W zbiorniczku płynu hydraulicznego padły takie gumowe zaworki. Nowe kosztowały 30 zł, po wymianie problem więcej nie wystąpił. Zanim pojedziesz do serwisu sprawdź podstawowe elementy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Prawdopodobnie wysprzęglik ci pada albo przewód który do niego dochodzi nie ma szczelności , musisz sprawdzić jaki jest stan płynu i czy nie ubywa , na szczęście dostęp w razie draki jest w miarę normalny więc bez serwisu powinno się obejść a w każdym bądź razie bez wyspecjalizowanego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Wiesz co zrób pewien eksperyment : Podjedz sobie na jakis wiekszy plac rozpedz się tak zebys chociaz miał z 40-50kmh i zrób pełny skręt w lewo (180 stopni) czyli zawróć i przy wyjściu z tego nawrotu wcisnij sprzegło , to samo powtórz dla skrętu w prawo. Podobny patent miał znajomy w passacie i jak sie okazało nie była to wina sprzegła , wysprzeglika , płynu , tylko luzu na wale silnika mianowicie przy skręcie całość sie przesuwała (wiem brzmi abstrakcyjnie) ale rzeczywiscie objawy były takie ze przy skręcie bodajże w lewo i wcisnieciu sprzegła zeby zmienic bieg , pedał zostawał w połowie drogi. Warto to sprawdzic zanim wybierzesz się w dalszą podróż po mechanikach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Tez uwazam, ze wysprzeglik. Nic innego w sumie mi do glowy nie przychodzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 poza tym co radzą koledzy, sprawdź organoleptycznie (czyli popatrz i pomacaj ) pedał sprzęgłą czy czasami tam jest wszystko ok... ja bym leżał od razu na podłodze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody9001 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 dzieki bardzo panowie problem byl z przewodem dochadzacym do wysprzeghlika ale jakos poraddzilismy jescze craz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.