Noris Opublikowano 29 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Witam, problem polega na tym, że po wymianie tulei w wahaczach przednich w moim e46 lekko drga kierownica w trakcie jazdy, najwięcej tak około 80-90km/h potem ustaje. Dodam, że na starych tulejach tego zjawiska nie było. Teraz zawieszenie jest bez luzów ale za to pojawiły się drgania koła są wyważone a zbierzność ustawiona zaraz po wymianie tulei w tym samym warsztacie. Co jest nie tak? Pomocy koledzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 drgań wcześniej nie było bo gubiły się na "luźnej" tulei, sprawdź czy felga nie jest krzywa i czy nie ma bicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DSS Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Mam ten sam problem w E46 320D po wymianie tulei wahaczy. Wszystkie elementy zawieszenia bez luzów. Felgi na pewno są proste - były wymieniane na inne, wyważane itp i itd, zbieżność ok. Drgania pojawiają się przy prędkościach 110 - 130km/h. Mój znajomy mechanik nie wie dlaczego tak jest ale twierdzi, że zbieżność nie ma na to wpływu. I nikt nie wie dlaczego tak jest. Może ktoś na forum pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 stawiam na opone,mimo,że dobrze wyważona,miałem tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 a może czasem powinniście mieć pierścienie centrujące?? zmierzcie sobie otwór na piaście;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Tak jak Dirty pisze, najpierw pooglądajcie dobrze opony ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 ja miałem ostatnio drgania spowodowane przez zaschnięte błoto wewnątrz felg umyłem ładnie felgi i wszystko powróciło do normalności a wszystko spowodowane przez jazdę po poligonie 4x4 kolegi popsuło się :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo90 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam! Proponuję jeszcze sprawdzić tarcze hamulcowe, zacisk (czy te tłoczki chodzą lekko). Miałem ten problem bicie przy ok 100 km/h i podczas hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Proponuję jeszcze sprawdzić tarcze hamulcowe, zacisk (czy te tłoczki chodzą lekko). Miałem ten problem bicie przy ok 100 km/h i podczas hamowania. miałęm to samo zapieczony tłoczek nie cofał sie i tak szarpało ze szok :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DSS Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Mam ten sam problem w E46 320D po wymianie tulei wahaczy. Wszystkie elementy zawieszenia bez luzów. Felgi na pewno są proste - były wymieniane na inne, wyważane itp i itd, zbieżność ok. Drgania pojawiają się przy prędkościach 110 - 130km/h. Mój znajomy mechanik nie wie dlaczego tak jest ale twierdzi, że zbieżność nie ma na to wpływu. I nikt nie wie dlaczego tak jest. Może ktoś na forum pomoże? Koledzy - problem rozwiązany. Okazało się, że tak jak wielu przypuszczało winne były opony. Tyle tylko, że wykryto mi to w serwisie oponiarskim w Poznaniu. W Bydgoszczy tylko kasują za wyważenie i to guzik pomagało. Facet w Poznańskim Novaxie na ul. Madziarskiej stwierdził, że opony biją i wyważanie nic nie da. Na jednym kole udało się usunąć bicie poprzez obracanie opony względem felgi ale na kolejnym to nie pomogło. Musiałem kupić nowe opony - wszystkie cztery Kleber Krisalp hp2 (185/55/R16) i jak na razie wszystko jest ok. Dziwi mnie tylko, że opony dobrej firmy jak Dunlop (wintersport 3d) już po trzech sezonach, ok 30 tys. km już się do niczego nie nadają pomimo tego że bieżnik praktycznie nie zdarty. Eksploatowałem je normalnie bez jazdy po wertepach czy krawężnikach i palenia gumy bo mam automat. Po sezonie przechowywałem je prawidłowo z felgami na specjalnym stojaku. Dlatego bardzo się dziwię, że dunlop to takie badziewie. Polecili mi klebera bo twierdzą, że tak łatwo się nie krzywią - zobaczymy za parę km. Jestem ciekawy czy ktoś ma jakieś doświadczenia z wyważeniem różnych marek opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.