kaczydj Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 cześć niedawno stalem sie posiadaczem 735il z 1989 jednak moje szzescie minęło kiedy na przejazdzce usłyszalem stuk jak by kamień o podwozie otworzyłem maske okazało się że osłona wisko spadła i zablokowała ją w następstwie tego urwało 7 z 11 łopatek wywalilem tę osłone i powoli wruciłem do domu jednak wiadomo na 3 czy tam 4 łopatkach występowało bicie udało mi sie dojechać do domu lecz pod domem nagle poszla para z pod maski silnik chodził szybko go zgasiłem pracowal normalnie jak trzeba okazalo sie że pompa wody sie oderwala z korpusu z kołem pasowym i wisko co w następstwie poskutkowało przebiciem chłodnicy uszkodzeniem pompy wody i zerwaniem sie paska klinowego. Ale teraz mój problem po tym na drugi dzień chce odpalić beme chodziła nie równo i dymila na biało śmierdziało benzyną to zgasiłem silnik. odkrecilem swiece niekture z nich były czarne chyba brak iskry na nich myslalem ze kopułka zawilgła ale nie jednak choć byla w złym stanie zielona śniedź na stykach wyczyściłem ją ale jest to samo co mogło się stać? nie była zagotowana temperatura wskazywała przed połową tak jak to powinno być. po weekendzie zawoże ją do mechanika jednak martwie się podejżewam że coś mogło zawilgnąć ale co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 sprawdź kable od czujnika wału korbowego i wszystkie inne kable w okolicy produ silnika.Jak rozwaliło łopaty to one mogły ponacinać kable w tych okolicach. Znam przypadek w którym kierowca zobaczył łopate wiatraka na masce-przebiła ją a instalacja elektryczna poszatkowała sie przez inne łopaty ktore rozleciały sie wewnątrz komory silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczydj Opublikowano 27 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Dzięki rzeczywiście o tym nie pomyślałem a to jest bardo możliwe któryś z osprzętu silnika moze miec przebicie lub zamukł i dlatego mi silnik kuleje bo inni straszą krzywym walem ( nie wiem od czego niby by sie miał skrzywić) uszczelką pod głowicą itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Hej! Proponuje założyć osłonę wisko... możesz bez niej mieć problemy z przegrzewaniem się auta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczydj Opublikowano 7 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 panowie sonda lambda ciśnienie na wszystkich garach 12 atmosfer wiec dobrze chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.