tomek35 Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 witam.kupiłem niedawno bmw e46 318i 98r i mam problem z obrotami silnika. odpala normalnie,jak się rozgrzeje to na biegu jałowym obroty mu falują, a czasami nawet gaśnie. proszę o pomoc, co to może być? czym to jest spowodowane? co powinienem sprawdzic? czy o może być związane z silnikiem krokowym? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heno Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Mam tak samo to może być silniczek krokowy, o ile sie nie myle to juz byl kiedys taki temat, ale mozes sprobowac go przeczyscic i powinno pomoc, mozesz tez kupic koszt uzywanego to jakies 100pln 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek35 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 dzieki wielkie przeczmylem silnik krokowy i jest tak samo pewnie jest zepsuty a jeszcze ktos mi muwil ze to moze byc przeplywka ale niewiem jak ja sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heno Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Z tego co wiem to moze byc przeplywomierz ale tez nie wiem jak to sprawdzic ktorys z chlopakow napewno ci pomoze jak zobaczy temat wiec cierpliwosci 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Jak ja mialem problemy z przeplywka to tez mi gasl wiec to moze byc dobry kierunek. Wez go wyjmij, w E46 nie ma z tym problemu i pozadnie przedmuchaj, jak przez jakis czas bedzie lepiej tzn. ze znalazles usterke. PS. Nie pisz dzieki, kliknij dziekuje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek35 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) a jak bm go rozlaczyl to nic sie mie stanie chodzi mi o przeplywke Edytowane 26 Września 2010 przez tomek35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek35 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) jak rozlacze przeplywke i silnik zgasnie to jest przeplywka ok? Edytowane 26 Września 2010 przez tomek35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek35 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 kable i swiece sa ok przeplywka mysle ze tez ok silnik krokowy pewnie padl bo go przemylem i przedmuchalem i nic nie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Hehe problem stary jak świat miałem to samo. Nawet nie spodziewacie się co u mnie było: Odma silnika . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 przepływkę możesz odpiąć i powinien równo chodzić - wałkowaliśmy to już nie raz tutaj. a jak nie pomoże to nie wiem czy odma - szedłbym w mieszankę (przepływka paliwa, wtryski) albo czujniki temperatury. W mieszankę dlatego że na zimnym silniku zawsze auto chodzi na wzbogaconej bez względu na wskazania czujników i przepływomierzy a "im cieplejszy tym bardziej ufa wszystkim przepływkom precyzyjniej dobierając mieszankę" - w czujniki dlatego że może być przeskalowany. Czy te obroty pływają tym bardziej im bardziej ciepły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
błachy Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam dołączę się do tematu. mam chyba podobny problem tyle że obroty na jalowym jak i na sprzęgle sa poniżej 1000ob. i zachowuje sie jakby miał zgasnąć choć nie gaśnie, czy to normalne. Wcześniej były troche ponad 1000ob. wcześniej czyli po wymianie przepływki, świec, kabli i lambdy. ktoś wie co to może być (krokowiecpytanie_bmw) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Może bende nie konkretny sprubuj podpić pod kompa. jeśli nie przepływka i silnik krokowy wymyty to według mnie 2 opcje. Odma silnika przy kolektorze dolotowym (sprawdzone miałem podobnie było nawet tak że przy wciśnięty sprzęgle przy dojechaniu do skrzyżowania po wciśnięciu chamulca silnik prawie gasł. a poza tym obroty skakały między 450 a 900 ) Ewentualnie może to być również czujnik położenia wału.( Ale to było u mojego kolegi w 523i podobne objawy tylko nie było tego przy chamowaniu silnik fruwał z obrotami i nie miał mocy) Ale dla niedowiarków stawiał bym na odmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gracjan177 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam dołączę się do tematu. mam chyba podobny problem tyle że obroty na jalowym jak i na sprzęgle sa poniżej 1000ob. i zachowuje sie jakby miał zgasnąć choć nie gaśnie, czy to normalne. Wcześniej były troche ponad 1000ob. wcześniej czyli po wymianie przepływki, świec, kabli i lambdy. ktoś wie co to może być (krokowiecpytanie_bmw) Ponad 1000? to chyba wtedy było coś nie tak. Z tego co wiem na biegu jałowym na wolnych obrotach powinno być poniżej 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 w benzynie 6 cyl obr + - 760/min czyli o wiele mniej niż 1000!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.