patryk konin Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Witam odkąd kupiłem bume szarpie podczas ruszania i wogóle na wolnych obrotach skacze jak żaba, podejżewam kable i jeżeli to one to wymienie odrazu świece (no chyba że jest inna przyczyna) Jakie kable polecacie i jakie świece do M40b18 i jakich kosztów się spodziewać dodam też że ta guma która osłania cewke jest przecięta i poowijana taśmą izolacyjną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 wykręciłem świece (Bosch) była nanich kupa nagaru który usunołem krążkiem drucianym na wiertarce i troche lepiej reaguje na gaz bo przed tem tak jak by się lekko dławił a teraz szybciej się zbiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Jak chcesz kupić kable to weź NGK: http://allegro.pl/przewody-kable-zaplonowe-bmw-e30-e36-m40-316-318-i1231237257.html To jest na prawdę doba cena bo ja kiedyś za taki komplet płaciłem 350 zł Co do gumy to powinno kosztować grosze. Warto też sprawdzić kopułkę i palec rozdzielacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 19 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 ok dzięki a jakie świece do tego 2 elektrodowe czy może jakieś inne polecacie z własnego użytkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) Ja stosowałem standardowe, dwu elektrodowe NGK Edytowane 19 Września 2010 przez Lijo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 20 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 jeszcze raz dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 press "dzięki" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 10 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Wymieniłem kable i świece na NGK jest masakryczna różnica wkręca się 100 razy lepiej itp koszt takiej zabawy 380zł po upuście w motoryzacyjnym ( myśle że na allegro mają takie ceny jak w motoryzacyjnych po upuście) tylko nie założyłem takiego pierścienia gumowego na któryś tam kabel ale wszystko śmiga a ten pierścień i tak sie ledwo trzyma przy okazii zauważyłem mega wyciek oleju..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ten pierścień to jest impulsator. Niby ma jakiś wpływ ale przyznam się ,że ja nie szczególnie zauważyłem jakąś różnicę po odłączeniu go. Sprawdziłem go miernikiem i był ok zatem zagadka pozostaje "nie rozwiązana" hehe A wyciek gdzie? Na pokrywie zaworów? Na misce olejowej? No pochwal się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 11 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 jutro go zlokalizuje .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 12 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 chyba uszczelka pod głowića ale nie jestem pewien olej jest wszędzie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Weź szmatkę i powycieraj wszystko dokładnie tam gdzie dasz rady. Jeśli jeździsz autem codziennie to rzuć okiem po południu jutro a potem następnego dnia. Powinieneś być w stanie stwierdzić gdzie jest wyciek. Pytanie pomocnicze - z której strony jest uwalone olejem? Przy kablach WN czy też może po stronie kolektora dolotowego? Postaraj się opisać jak najdokładniej. Jeżeli auto Ci dobrze jeździ to może jednak nie uszczelka pod głowicą tylko pod pokrywą zaworów. Przy dużym wycieku olej "płynie" po silniku że aż miło i moze się wydawać ze to pod głowicą. Pooglądaj dokładnie i opisz co i jak. Nie ma sensu od razu się pakować w koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Wzuc jakos fote bedzie latwiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 13 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 no właśnie nie wygląda mi to na uszczelke pod głowicą bo cyka normalnie tlko zmyliło mnie to że pod korkiem od początku robiło się mleko ale to chyba od tego że robie autem bardzo krótkie odcinki ( do pracy 1km) zażygany olejem fest ostatio mrygła kontrolka ciśnienia oleju i auto stoi nie odpalam jak wymieniałem kable to odkręciłem śruby od pokrywy zaworów bo ktoś wypsikał cały silnik sprayem na srebrno, w zakamarkach był brud i tak wyglądało że trzeba odkręcić te śruby może to od tego... Leci po str kolektora ssącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Mleko pod korkiem oleju może właśnie wskazywać uszczelkę pod głowicą ponieważ moze dostawać się do oleju płyn chłodzący. Nie oznacza to jednak ze silnik będzie chodził gorzej bo kompresję może trzymać. Nieszczelność moze być między kanałem olejowym i chłodzenia. Aby mieć pewność popatrz dokładnie na bagnecie oleju czy nie ma w oleju drobinek płynu chłodzącego - tyci kropelki w oleju. Rozumiem że śruby pokrywy zaworów przykręciłeś ponownie? Kontrolka ciśnienia oleju może mrugnąć/mrugać bo siada pompa, masz za mało oleju bo wyrzygało lub jest za duża nieszczelność w obiegu oleju - np. niedokręcona pokrywa zaworów. P.S. Postaraj się pisać zdaniami bo z Twój poprzedni post trzeba przeczytać kilka razy żeby zajarzyć o co kaman. Słowotok jest trudny do odkodowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Oj zapowiada sie nieciekawie.... nieubywa Ci oleju albo plynu chlodzacego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 I tak właśnie są robione niedokończone wątki Reszta historii o wycieku tutaj : http://www.maxbimmer.pl/threads/12085-Wyciek-oleju-%28zwi%C4%85zane-z-tym-pytania%29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 16 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 nie chciałem w temacie o świecać pisać o wycieku oleju, tak dla przejżystości i klarownośći Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.