Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



pawelo

Rekomendowane odpowiedzi

chcesz odłączyć ogrzewanie przepustnicy?bo nie bardzo wiem co to termostat ogrzewania przepustnicy

Zimniejsze powietrze trafia do kolektora co odebrane przez czujnik pow.dolotowego powoduje wzbogacanie mieszanki wiec pewnie wzrośnie spalanie a w zimie może stanowić problem notorycznego wzbogacania coś jak ''ssanie''.

Jeśli chcesz mieć zimne powietrze w dolocie poprzez wyłączenie podgrzewania przepustnicy nie uzyskasz efektu intercoolera:)

Wyłączenie ogrzewania przepustnicy rozumie jako fizyczne odpięcie przewodów z płynem od przepustnicy bo nie ma tam termostatu w tym układzie.Chyba że to inny silnik niż M50.

Jest jeszcze jedna kwestia z olejem a raczej osadem z oleju w samej przepustnicy.Niepodgrzewany gęsnieje i może utrudnić w dłuższym czasie prace przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesteś pewny, ze nie ma czegoś takiego:?: numeros 10 proszę Pana :mrgreen::mrgreen:

84.png

tak sie właśnie zastanawiam,nad takim rozwiązaniem(albo samo odpięcie wężyków lub termostatu) bo przepustnica jest tak gorąca ze nie idzie jej dotknąć

chyba ,żeby założyc jakis mały zawór na jednym wężyku od ogrzewania przepustnicy(9 ) i zamykać go przed planowana zabawa;);)

Edytowane przez pawelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...