Kosa Opublikowano 16 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 mam nietypowy problem, wziąłem się za kasowanie luzów lewarka i wsadzenie Short Shifta, wszystko ładnie pięknie luzy jakie były takie są, ale biegi uciekły bardzo w lewo, np. R to aż tunel się przesuwa żeby go wrzucić w czym może leżeć problem ? wszystko złożone tak jak było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ja mam wsadzonego short shifter'a ale to inny silnik, inna skrzynia. Pamiętam że przed poprawkami całości po SWAPie podobnie to wyglądało. Może nie aż tak żeby przesuwać tunel środkowy ale zawsze.... Możemy się spotkać na weekend na parę chwil to sobie rzucisz okiem jak jest u mnie to zrobione:) Np. W połowie drogi Pogoda ma być cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 ja mam stare mocowanie lewarka, na tzw. plycie moze wodzik odwrotnie zalozylem, wjade na kanal to sie zobaczy dzieki pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Powodzenia! 3mam kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 kto pyta nie bladzi co to jest short shifter i w jakim celu sie to stosuje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Dozucam sie do pytania... Ja znalazlem cos takiego tylko ani slowa tam o kasowaniu luzu?? Short shifter - dźwignia zmiany biegów skonstruowana w taki sposób, aby zmieniać biegi szybciej i sprawniej. Od typowej dźwigni zmiany biegów jej konstrukcja różni się: Długością górnej części dźwigni (powyżej jabłka). W short shifterze ta część jest krótsza. Długością dolnej części dźwigni (poniżej jabłka). W short shifterze ta część jest dłuższa. W efekcie pokonuje się krótszą drogę górnej części dźwigni zmieniając bieg, zaś dolna część dźwigni pokonuje swoją drogę w krótszym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkov Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 taaa...teoretycznie brzmi to dziwnie dość. w praktyce miałem okazję przejechać sie garbusem z short shifterem,ale samo auto było zbyt angażujące,by się temu przyjrzeć-zauważyć jakąs różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Kosa a wodzik zakładałeś nowy :?:bo jak ja to robiłem to sam dorabiałem tulejki do lewarka i przegubu przy skrzyni,dopasowując do już wyeksploatowanego wodzika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.