swir84 Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 chciał bym się zapoznać z tematem wymiany silnika w e30 z 1.6 na 1.8 bo moj sie skończył i musze go wymienić... znalazlem 1.8 z e30 combi tylko nie wiem co mi potrzeba jak ciezko jest to zrobic w garazu??? pomorzcie jak mozecie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swir84 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 PRZEKŁADKA NIE JEST TRUDNA, WYKRĘCASZ WSZYSTKO CO CI PRZESZKADZA.. FILTR POWIETRZA CHŁODNICA, PRZEWODY PALIWOWE, WSZYSTKIE WTYCZKI. ODKRECASZ SKRZYNIE ROZRUSZNIK KOLEKTOR WYLOTOWY. I JUZ, ZAMIANY WYMAGA ŁOŻYSKO KTÓRE IDZIE DO SKRZYNI, BO OD 1.6 JEST MNIEJSZE... JA MUSIALEM ZMIENIC KOLEKTOR DOLOTOWY BO MIALEM GAZ. NAJGORSZE TO SPASOWAC SKRZYNIE Z SILNIKIEM... WYCENTROWAC LOZYSKO... A RESZTA BAJKA... GAZ DO REGULACJI, WYMIANA ROZRZADU I OLEJU Z FILTRE. ROBOTA SKONCZONA OKOLO 12 GODZIN...NIE BYLO LEKKO.... EXTRA ZMIENIALEM MISKE BO BYLA PEKNIETA. ALE GRA I BUCZY. ROZNICA W MOCY JEST. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 to ja się zastanawiam co z komputerem? Bo kompy do 1,6 i 1,8 są nieco inne jeśli chodzi o oprogramowanie Ja bym wziął kompa z 1,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.