kozin09 Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 W przyszłym tygodniu jade zakładac gaz do swojej "starszej" piątki. Bedzie to Stag 300 - chyba najpopularniejsza instalacja, ma już ktos taką? jak sie sprawuje? Cena jaką mi powiedzieli - 3100 zł + wlew pod klapką paliwa + butla 70L ale nie w koło bo takiej nie chciałem, auto zostawiam rano a na nastepny dzień rano odbieram. Czy jest to dobra cena? Wiem ze chłopaki bardzo dobrze robią, ponad rok temu też chceili 3100 za montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 instalacje STAG300 ja mam u siebie w 525 24v spisuje sie swietnie, jestem z niej bardzo zadowolony. Ja za instalacje całą bez butli dałem 1700 zł nówke. Robilem we wrocku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 8 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 nie oszukujmy sie ale "stag300" to tylko jednostka sterujaca , nie mam za duzej wiedzy jesli chodzi o gaz tylko bardziej powierzchowna ale duzo wazniejsze sa dobre wtryski oraz inne komponenty tej instalacji bo stag to tylko sterownik. no i wiem ze najlepsze wtryski sa firmy Magic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Mazi dobrze pisze. Rozmawiałem z kolegą który zakłada instalacje gazowe tylko że on robi to 2dni (znam go kilka dobrych lat i wiem że jest pedantem jeśli chodzi o motoryzację) Mówił że stag 300/6plus bardzo dobrze spisuje się w Bmw i jeśli ktoś ma vanosa to więcej trzeba poświęcić czasu na adaptację żeby to ładnie współgrało Wymienił też kilka nazw zaworów/wtrysków gazu i te z górnej półki warto zakładać bo te standarty czasem tracą kontrolę w górnym zakresie obrotów. Stag ma ponoć b.dobre własności adaptacyjne przez tzw. ''uczenie się'' Mi tego w/w staga montowałby po znajomości za 3000pln z lepszymi wtryskami ale cena jaką podałeś to wydaje mi się że jest standartowa jak za staga z przyzwoitym montażem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 MNie przkonuje fakt ze właśnie w tym warsztacie zakładali gaz moi znajomi do M50B20 i M52B25, kuzyn do Renault Laguny - już ładnych pare lat temu i nie dawno mój dalszy znajomy do 528i a i sam własciel - Tomek - ma 528 w gazie. Byłem u nich dwa dni temu żeby sie ustawić a i na warsztacie stała 523 której montowali gaz. Skoro klepią tyle lat auta -w szczegolności beemki to podejrzewam ze chyba ze wszystkimi mozliwymi problemami się spotkali. W środę tzn. 15.09 jestem umówiony na rano a auto ma byc gotowe do południa następnego dnia. Jak odbiore auto podziele sie spostrzeżeniami. PS. a takie pytanko - jaką macie ustawioną temp. przełączania sie na LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 mi leci na lpg zaraz po nagrzaniu pow niebieskiego paska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 czyli tak ok 30-40 st, to spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 9 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 35stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Ja w M43 miałem ustawioną tak że jak niebieskie pole ssię kończyło dla wskazówki to gazownica sie załączała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 a moim zdaniem wtryski "magic" sa ok dopuki sie nie zaczna lepic mazutem,wtedy zaczyna sie problem my do r-6 czy,v-6 czy cos wiekszego zakladamy brc lub landirenzo wszystko smiga bez problemu i gwarancja jest na cale dwa lata a na "magiki" badz jakies "walteki" 15000 tys km i nara padnie wtrys po tym przebiegu wymiana na koszt uzytkownika zrobilismy 406-tke w landirenzo 3.0 v6 211km i chlopa widzimy na wymiane filtrow i przeglady.Wiem te instalacje sa drozsze ale naprawde warto.wyrazilem tylko moje zdanie na ten temat pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 No własnie Szkal nie wiem jakie wtrystki pójda na montaz, jutro jade na montaż to podpytam bo zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Siemka ja zakładalem do mojej e34 i do e39 Stag 300 butla w kolo i git wszystko śmiga bez problemu w e39 mam ponad rok a w e34 mialem 1.5 roku i nie bylo zadnych problemow co do ceny to normalna cena we wrocku okolo 3000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 15 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 kozin09 jak chcez wlozyc do instalki stag 300 wtyski brc badz landirenzo(nie wiem czy dobrze zrozumialem twojego posta) to raczej z tym bedzie klopot ale mozesz napisac jaka odpowiedz dostales i jeszcze jedno wiem ze staga napewno lepiej zniesie jakies V6 czy V8 np e38 V8 niz rzedowe 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 15 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 i jeszcze jedno jezeli chodzi o wtryski landirenzo to sa tzry rodzaje czarne chyba zielone i biale w zaleznosci do jakiego silnika mam na mysli moz i czas wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 16 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 ja mam stag 300 i nie ma problemu z ta instalka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 No więc auto odebrane. Wtyski loridenzo, butla 75 l tylko pływak sie zawiesił i pokazuje prawie zero - musze wyjeździć gaz i mam podjechać na naprawę. Musialem ją jeszcze raz w domu tylko odpowietrzyć porządnie po "swojemu" i jest narazie super. Temp przjscia na LPG - 35 st ustawiona, jak silnik rogrzany i odpalam to po 5 sek od ukonczenia kręcenia rozrusznikem przechodzi na gaz. Nie wiem czy to coś fajnego ale mam tak, że jak komputer obliczy że silnik działał na gazie 200h, to po odpaleniu jest 3-krotny sygnał dźwiekowy, oznajmiający potrzebe wymiany filtra gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.