sztryms Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Witam od niedawna mam bmw 320d, 136ps, 2001rok i od razu mechanik. najpierw padła turbina- zregenerowałem.Wymienilem filtry- odmy m.in., przepływomierz, przewody podciśnienia. I problem jest dalej, na 5 biegu, przy prędkości 140km/h i obrotach 3tys auto traci moc, odpuszczam nogę z gazu, obroty spadaja do 2,5 tys i ciągnie znowu do 3 tys i dalej to samo. wyżej nie idzie. Podmieniałem elektrozaworek EGR z tym od turbo ( są takie same) i efekt wciąż ten sam. Podpinałem pod kompa i wskazuje na zawór doładowania, filtry na tych zaworach tez były czyszczone . Nie wiem co z tym robić, bo każdy kolejny mechanik mowi co innego. Turbo jest na gwarancji. Jeden z mechaników twierdzil, że to wina ciężko chodzącej zmiennej geometrii turbo. Oddałem turbo do reklamacji i znowu tam mi powiedziano, że to elektrozawór odpowiedzialny za sterownie geometrią . I tak w kółko każdy co innego mówi a mnie już trafia i portfel zmniejsza się... Czy ktoś miał do czynienia z czymś takim lub może mi polecić dobrego i sprawdzonego mechanika z Wrocławia. Jeżeli jest taka możliwośc to porównałbym moje auto z inną BMW bo nie miałem do tej pory okazji i może coś by się wymyśliło. z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztryms Opublikowano 6 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Panowie zastanawiam się nad czujnikiem doładowania ciśnienia tym w kolektorze ssącym ( na jedną śrubkę i jedną kostkę) lub może dwa elektrozaworki mam trefne ale nie chciałbym w ciemno kupowac bo już i tak dużo kasyy poszlo w bunię więc może jest ktoś z wrocka kto zgodziłby się na chwilową podmiankę tych elementów.byłbym bardzo wdzięczny;] i jak bedzie trzeba też służę pomocą;] takie sprawdzanie to chyba lepsze niż kupowanie w ciemno;]] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Ja sie domyslam co tam moze byc nie halo. Mianowicie u mnie jak padlo turbo, to nie czulem w ogole mocy. I pierwsze pytanie, turbo sie w ogole zalacza? Tam jest taka plastikowa, okragla puszka, kurde no zapomnialem konkretnej nazwy, ale jak to jest nieszczelne to turbo nie pojdzie i nie bedzie mocy. Druga sprawa jest taka, ze jak ja odebralem fure z serwisu, to mialem wrazenie ze ma mniejsza moc niz przed naprawa, ale okazalo sie, ze musi sie to wszystko podocierac i po jakims miesiacu wszystko wrocilo do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztryms Opublikowano 6 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 turbo się włącza ale dochodzi do 3 tys obrotów i koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.