czarny19 Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Witam otóż dzisiaj postanowiłem odkręcić pokrywę zaworów i ujrzałem nieciekawy widok , jedna z dźwigni spadła i leżała pod kątem , jak to możliwe? w ogóle jak one się trzymają ?? i jeszcze jedno żeby ją założyć na miejsce trzeba ściągać głowice ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 nie tzreba sciagac glowicy nacisnij sprezyne od zaworu(z obu stron) i woloz dzwigienke na swoje miejsce powinna wskoczyc bez problemu a czemu spadla sam jestem ciekawy hmmm.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny19 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 no mnie to też ciekawi , patrze na dźwigienkę ale nie widać śladów uszkodzenia , a jeszcze pytanko czy dźwigienka powinna mieć (w miejscu łączenia z zaworem) te wypuklenia do środka? nie wiem czy wiecie o co mi chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny19 Opublikowano 7 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Trochę pogrzebałem przy silniku i co się okazał nie dało się wcisnąć sprężyny od zaworu dopiero jak potraktowałem ją dużą siłą to puściła ale nie wraca na miejsce i nie naciąga popychacza , czyżby sprężyna była do wymiany? jak w ogóle ją ściągnąć próbowałem naciskać sprężynę i wyciągnąć te zabezpieczenia ale nie da się jej tak nacisnąć mocno, proszę o pomoc , czy trzeba ściągnąć głowice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.