woz Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam. U mnie elektryczne szyby zaczynaja chodzic, jakby to okreslic...z oporem, glosno. Tzn, slychac ze jak szyby ida w dol/gore, to ida ciezko (znaczy nie wolno, tylko tak jakby troche piszczaly, jakby uchwyty i linki mialy zaraz puscic.W e36 chodza zupelnie inaczejej furze). Pamietam ze jak mialem cos takiego u siebie w 530, to jakis czas pozniej wlasnie linki puscily. Niedlugo bede przyciemnial szyby, wiec wszystkie boczki beda sciagane. Jest cos, czym mozna byloby posmarowac te linki zeby to wszystko chodzilo lepiej? Moze smarem? A moze jest jakis specjalny srodek na to zeby posmarowac raza dobrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jakie linki ? Szyby są na ramionach zamocowane i nie ma tam żadnych linek ... Przesmarować możesz prowadnice w których szyba się porusza no i oczywiście mechanizm silnika z kółkiem zębatym , powinno być o wiele lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomeQ_22 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 chyba że guma uszczelka w prowadnicach jest przestarzała i stawia jakiś opór ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 przesmaruj kółko zębate silnik/zębatka mechanizmu lub korbka/zębatka mechanizmu to zależy co masz ale "ani w korbie ani w silniku" nie spotkałem się w e34 z linkami(540 to pewnie szyby 4x el) Dodatkowo poziomą prowadnicę na której są dwa białe tzw ślizgi Ale w pierwszej kolejności jak zdejmiesz boczki to złap za mechanizm i ruszaj.Mi kiedyś strzelił nit(w oryginale są trzy na jeden mechanizm)i dlatego cały mechanizm lekko się skosił co powodowało inne prowadzenie szyby w bocznej pionowej prowadnicy. Wymieniłem nity na śruby z nakrętkami a w tylnych mechanizmach zrobiłem to samo przy okazji wymiany ręcznych mechanizmów na elektryczne. Jest też minimalna regulacja na jednym z ramieni mechanizmu(otwór -fasolka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEKSU Opublikowano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 U mnie raz znikneło to białe kółko plastikowe w prowadnicy ,i jedno ramie wyskoczyło zupelnie z białego plastiku ,musiałem je wymienic ,czesta przyczyna usterki(szyba wogole nie reagowała).Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memek Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam. Chciałbym prosić o pomoc w podłączeniu elektrycznych szyb. W moim przypadku jest trochę lepiej. Ogólnie auto jest wyposażone w pełne okablowanie. Wszystkie kable są pociągnięte do drzwi i do przełączników. Podłączyłem przełączniki ale nie idzie w ogóle prąd do drzwi, i nie słychać żadnego cykania przekaźników ani nic. Chciałbym dodać że auto nie posiada również świateł drogowych "długich" oraz sygnału dźwiękowego, tzn jak kupowałem to auto to światła i sygnał było tylko że miało poprowadzoną jakaś prowizoryczna instalacje prosto z akumulatora do skrzynki. Porobiłem wszystko tak jak powinno być, lecz teraz mam sporo problemów z elektryką. Może ktoś podpowie co może być przyczyną tego ze np. nie działają mi elektryczne szyby. Dodam że centralny mi działa, no i jak by ktoś wiedział przy okazji co może być ze światłami. Może to ma jakieś powiązanie. A co do świateł i klaksony to przekaźniki tykają. Pilnie potrzebna pomoc ponieważ bmw stoi rozebrane Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.