danieltca Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witam . moim problemem jest stukanie z okolic tylnego mostu ale tylko w momencie gdy zaciagne hamulec reczny i pobujam autem . bylem na kanale i zadnych luzow nie widac . gdy natomiast nie jest zaciagniety reczny to nie slychac zadnego stukania . z gory wielkie dzieki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ossi20 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 a gdy jedziesz po dziurach słychać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 wiesz co . nie slychac w srodku w aucie tego . tylko na zewnatrz gdy pobujam autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 jak masz stuki podczas postoju w okolicach tylnich to oznaka luzow na dyfrze jedna z rzeczy ktora nalezy spradzic przy kupnie bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jak masz stuki podczas postoju w okolicach tylnich to oznaka luzow na dyfrze jedna z rzeczy ktora nalezy spradzic przy kupnie bmw tak tylko ze co ma do tego reczny . gdyby to byly luzy na dyfrze to walilo by caly czas ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 na zaciągniętym ręcznym poruszaj półosiami wtedy będziesz wiedział czy masz luz na dyfsze ja miałem tak niewielki luz a podczas jazdy nie był odczuwalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Mam to samo jest to luz na tylnym moscie tuleje sa juz na wykonczeniu Jesto taka pieta achillesa w Bmw:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ossi20 Opublikowano 2 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 też tak miałem w E46...dziwne wrażenie jakby lekko tyłem zarzucało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo29 Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 kolego wszystko jest ok poprostu na zaciągnetym recznym szczeki w tarczy pracuja i tak hałasuja.Podnies sobie tylne kolo do gory i zaciągnij reczny ale na tyle bys mogl krecic kolem prawo lewo i zobaczysz ze dzwiek bedzie taki sam.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 kolego wszystko jest ok poprostu na zaciągnetym recznym szczeki w tarczy pracuja i tak hałasuja.Podnies sobie tylne kolo do gory i zaciągnij reczny ale na tyle bys mogl krecic kolem prawo lewo i zobaczysz ze dzwiek bedzie taki sam.pozdrawiam no ale czy to jest wporzadku ze tak jak napisales : " szczeki w tarczy pracuja" ? wydaje mi sie ze nie powinno tak byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 szczeki to zazwyczaj pracuja w bebnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 no ale czy to jest wporzadku ze tak jak napisales : " szczeki w tarczy pracuja" ? wydaje mi sie ze nie powinno tak byc szczeki to zazwyczaj pracuja w bebnie Panowie nie róbcie popeliny tam są tarczo-bębny , więc nie bardzo łapie o co Wam chodzi ? A te dźwięki ze stajenki to właśnie sygnał że czas je wymienić tak jak słusznie choć może trochę chaotycznie napisał Przemo29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo29 Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 no ale czy to jest wporzadku ze tak jak napisales : " szczeki w tarczy pracuja" ? wydaje mi sie ze nie powinno tak byc kazda szczeka hamulca bedzie pracowała w bebnie,a bmw hamulec reczny ma bebnowy http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=34_0768&hg=34&fg=30 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Panowie nie róbcie popeliny tam są tarczo-bębny , więc nie bardzo łapie o co Wam chodzi ?A te dźwięki ze stajenki to właśnie sygnał że czas je wymienić tak jak słusznie choć może trochę chaotycznie napisał Przemo29 ok. czyli ostatecznie szczeki czy tarcze do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 ok. czyli ostatecznie szczeki czy tarcze do wymiany Ostatecznie to zdejmij koło i zobacz ile zostało jeszcze tarczy , być może ktoś (poprzedni własciciel wymienił same tarcze a ręczny sobie odpuścił) Moim zdaniem jak już się zabierasz za robienie tyłu to zrób to kompleksowo to nie są jakies mega koszta , bo zrobisz same szczęki (które masz i tak do wymiany) a za pół roku będziesz zmieniał tarcze. Zapytaj u chłopaków w Silesia parts ile kosztuje całość czyli tarcze + klocki + szczęki + zestaw naprawczy hamulca ręcznego (śrubki sprężynki itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Ostatecznie to zdejmij koło i zobacz ile zostało jeszcze tarczy , być może ktoś (poprzedni własciciel wymienił same tarcze a ręczny sobie odpuścił) Moim zdaniem jak już się zabierasz za robienie tyłu to zrób to kompleksowo to nie są jakies mega koszta , bo zrobisz same szczęki (które masz i tak do wymiany) a za pół roku będziesz zmieniał tarcze. Zapytaj u chłopaków w Silesia parts ile kosztuje całość czyli tarcze + klocki + szczęki + zestaw naprawczy hamulca ręcznego (śrubki sprężynki itp) ok . sciagne kolo , zobacze tarcze , klocki wymieniane miesiac temu , wiec napewno jeszcze szczeki i ten zestaw jak wymienie dam znac co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 ok . sciagne kolo , zobacze tarcze , klocki wymieniane miesiac temu , wiec napewno jeszcze szczeki i ten zestaw jak wymienie dam znac co i jak No to jak masz w miarę świeżą tarcze i nowe klocki , to wymieniaj same szczęki , tylko bez zestawu naprawczego nie masz co się za to zabierać bo najpewniej tego nie poskładasz na starych manelach .... a to sprężynka się zerwie a to te zawleczki pękną przy demontażu itd itp ... więc żeby się nie stresować lepiej mieć to w zapasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 No to jak masz w miarę świeżą tarcze i nowe klocki , to wymieniaj same szczęki , tylko bez zestawu naprawczego nie masz co się za to zabierać bo najpewniej tego nie poskładasz na starych manelach .... a to sprężynka się zerwie a to te zawleczki pękną przy demontażu itd itp ... więc żeby się nie stresować lepiej mieć to w zapasie ok dzieki za rade kupie szczeki i zestaw naprawczy bo tarcze mam jeszcze zdrowe ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam . moim problemem jest stukanie z okolic tylnego mostu ale tylko w momencie gdy zaciagne hamulec reczny i pobujam autem . bylem na kanale i zadnych luzow nie widac . gdy natomiast nie jest zaciagniety reczny to nie slychac zadnego stukania . z gory wielkie dzieki ) Ostatnio robilem to samo u siebie wymienilem tarcze, klocki ,szczeki plyn i problemu nie ma ale czy to bylo przyczyną to nie dam glowy bo jednoczesnie wymieniane byly sprężyny i tuleje w tylnych wachaczach met-gumowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.