Rafałs Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam mam problem a mianowicie nie wychodzi mi tuleja na wachacz przedni ...otwór w tuleji jest za mały o jakies 2 milimetry... nie wiem jak mam to wprasować.... tuleja firmy FEBI Ma ktos pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo19 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Hłopie tą tyleje tylko i wyłącznie wciskasz na prasie wymiary są dobre one po prostu tak są pasowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 jeśli naprawdę jest taka różnica to prasa tutaj nic nie zadziała, upewnij się że jest to część do compakta (może w sedanie lub coupe jest inna), jeśli jest ok to najlepszym sposobem będzie jak zrobisz tak: - tuleja w śnieg na jakieś 2 godziny, - gazami rozgrzewasz wahacz w okolicach miejsca na tuleję potem szybko na prasę i nie ma bata, że nie wejdzie - tylko będzie mały problem z wyciągnięciem ps. przy nagrzewaniu wahacza trzeba chłodzić okolice sworznia, aby smar którym jest smarowany nie zaczął się topić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 - tuleja w śnieg na jakieś 2 godziny, - gazami rozgrzewasz wahacz w okolicach miejsca na tuleję jak chcesz to zrobić jak tuleja się zmniejszy(jeszcze bardziej) a nagrzany wahacz się rozszerzy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 ps. przy nagrzewaniu wahacza trzeba chłodzić okolice sworznia, aby smar którym jest smarowany nie zaczął się topić majster tuleja nie sworzeń :-P:-P:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 spoko mój błąd - myślałem, że jest to inaczej rozwiązane.... uklon_bmw teraz już wiem co jest nie teges - tam powinno wejść w miarę luźno - bez wprasowywania, inaczej zerwie się gumowe wypełnienie stawiam na złą lub wadliwą tuleję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Tu macie kompletne fotostory jak wymienić tuleję w japończyku : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=30538 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.