Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



woz

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Wozu to raczej pikuś robota zwłaszcza jak wymieniasz lampy z całą ramką na której są zamocowane.

Robiłem to już kilka razy w e34 i po kilkunastu minutach lampy już są wyjęte.

Zawsze najpierw zdejmuj zderzak bo przy wyjmowaniu grila na 90% porysujesz na nim lakier.

Oczywiście uprzednio odpinasz czujnik temp.zew,halogeny.Pamiętaj też o kanałach powietrznych do hamulców.

Jeśli ustawienie zderzaka(szpary)nie wzbudzają uwag to nie odkręcaj bocznych plastikowych śrub ślizgów zderzaka a tylko te 4 nakrętki od przodu.Zderzak wtedy zsuniesz ze ślizgów a potem nie trzeba się tak bawić w ustawianie szpar.

Potem grill( jedna śruba/kołek rozporowy od góry i 4 zatrzaski wzdłuż listwy która biegnie pod lampami)

Potem atrapy lamp(po 4 śruby/kołki rozporowe na strone)

I lampy z ramką dokładnie widać.

Odłączasz kostki od lamp i silnika regulacji i trzeba "wypstryknąć"bolec silnika regulacji z lampy mijania.

Potem patrzysz czy masz kierunkowskazy złapane do błotników od wewnętrznej strony jeśli tak to najpierw odkręc je od błotników a potem od przodu odkręcaj widoczne dobrze wkręty ramki.

Po odkręceniu wyciągasz ramkę razem z lampami i kierunkowskazem od przodu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...