woz Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Witam! Tak sie spytam z ciekawosci, bo jedynie to robilem w e36, a mysle ze to zupelnie inna bajka. Jak wygalda wymiana przednich lamp w e34? pestka? czy raczej do pestek to nie nalezy? <drapie sie po glowie..> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 zdjac, zderzak, zdjac gril, odkrecic kierunki i powinno jakosc pojsc, niestety gorsza robote bo wiecej niz w e30, czasami ciezko sie dostac gdzieneigdzie (lampa od strony kierowcy, u mnie przeszkadzal zbionik na plyn do wspomagania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 ale bedziesz wiedzial czy ktos juz je wyjmowal wtedy kierunek zwykle przykrecony jest tylko do lamp , a ze wzgledu na ciezki dostep Jak Napisal Kosa zadko kto decyduje sie przykrecic do blotnikow Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Wozu to raczej pikuś robota zwłaszcza jak wymieniasz lampy z całą ramką na której są zamocowane. Robiłem to już kilka razy w e34 i po kilkunastu minutach lampy już są wyjęte. Zawsze najpierw zdejmuj zderzak bo przy wyjmowaniu grila na 90% porysujesz na nim lakier. Oczywiście uprzednio odpinasz czujnik temp.zew,halogeny.Pamiętaj też o kanałach powietrznych do hamulców. Jeśli ustawienie zderzaka(szpary)nie wzbudzają uwag to nie odkręcaj bocznych plastikowych śrub ślizgów zderzaka a tylko te 4 nakrętki od przodu.Zderzak wtedy zsuniesz ze ślizgów a potem nie trzeba się tak bawić w ustawianie szpar. Potem grill( jedna śruba/kołek rozporowy od góry i 4 zatrzaski wzdłuż listwy która biegnie pod lampami) Potem atrapy lamp(po 4 śruby/kołki rozporowe na strone) I lampy z ramką dokładnie widać. Odłączasz kostki od lamp i silnika regulacji i trzeba "wypstryknąć"bolec silnika regulacji z lampy mijania. Potem patrzysz czy masz kierunkowskazy złapane do błotników od wewnętrznej strony jeśli tak to najpierw odkręc je od błotników a potem od przodu odkręcaj widoczne dobrze wkręty ramki. Po odkręceniu wyciągasz ramkę razem z lampami i kierunkowskazem od przodu auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Lampy już wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.