Tomek v8 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Siemka. Poszukuje wszelkich informacji na temat swapa 530i na 540i. Jezeli ktos posiada jakies posty,linki,itp.....,albo ewentualnie sam ten temat przerabial, bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ale tu nie ma żadnych cudów , wszystko pasuje bez problemu , te silniki są praktycznie identyko , znajomy przekładał 2 lata temu z E32 (4.0) do E34 (3.0) i w tej chwili lata 4.0 w manualu , jutro z nim pogadam czy były jakies niespodzianki , ale z tego co pamiętam to po prostu wymienili silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 jutro z nim pogadam czy były jakies niespodzianki Wlasnie o te niespodzianki mi chodzi Mordulec. Chce byc pewny,ze wszystko bedzie pasowalo.Boje sie zebym nie stanal z robota przez jakis duperelek. Dlatego wole sie upewnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ok , pogadałem dzisiaj i sprawa wygląda następująco -> silniki są cyt."plug & play" jedynie co to po przekładce z automata 4.0 do manuala gdzie aktualnie jest 3.0 trzeba dołożyć łożysko na wyjściu wału ..... a po poskładaniu wszystkiego zalać bajury i cieszyć się blisko 300KM silnikiem w manualu :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 chyba podobnie jak m50b20 i m50b25 zadnych klopotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 jedynie co to po przekładce z automata 4.0 do manuala gdzie aktualnie jest 3.0 trzeba dołożyć łożysko na wyjściu wału ..... hmmmmmm......... A czy moglbys to ciut rozwinac ? Jakie lozysko, gdzie,co i po co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 mordulcowi zapewne chodzilo o moje bmw jak kupisz V8 ktore wczesniej chodzilo z automatem to na wyjsciu na skrzynie biegow nie ma lozyska. trzeba je dokupic i zalozyc. komp u mnie zostal ten sam..musisz kupic m60b40 z osprzetem...sa inne wtryski...jak kupisz kompletny to tylko podlaczyc..jak nie to wymienic w swoim osprzecie wtryski. jakby byly jeszcze jakies pytania to smialo. 503 45 45 45 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 aha...jeszcze jedno..jak bedziesz wkladal silnik to sciagnij miske olejowa i sprawdz czy w misce nie plywaja srubki od pompy oleju!!...w kazdym silniku ktory rozbieralem takie plywaly. jesli plywaja to przykrec je na klej loctite! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 aha...jeszcze jedno..jak bedziesz wkladal silnik to sciagnij miske olejowa i sprawdz czy w misce nie plywaja srubki od pompy oleju!!...w kazdym silniku ktory rozbieralem takie plywaly. jesli plywaja to przykrec je na klej loctite! Stara spiewka kazdego m60. Dokladnie tak samo bylo i w mojej bylej 530 jak i w tej 540. Pompa oleju doslownie wisiala na srubce, trzeba dokrecic i klejem typu loctite i po bolu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Myslalem,ze problemy z luzowaniem sie srub od pompy maja tylko silniki B30. Dzieki za info. U mnie jeszcze troche potrwa zanim sie do tego zabiore,ale chcialem wiedziec na co mam sie przygotowac. Moj B30 juz sie chyba ma ku koncowi wiec musze sie powoli zastanawiac nad wymiana,bo remontowac tu w niemczech sie nie oplaca, ze wzgledu na kosmiczne ceny czesci i robocizny. Wymienic silnik dam rade sam,ale rozbebeszyc go na czesci pierwsze i zlozyc chyba nie dam rady (moze i bym dal rade,ale napewno zostalo by mi po zlozeniu w rekach kilka srubek :lol:). A ze zawsze marzylem o 540i,wiec sprawie mojemu autu inne,lepsze serducho. Narazie bede jezdzil B30 dopoki nie nastanie na niego kres. Na zimnym silniku zaczyna cos klepac tak jakby zawory,pozatym moj potworek pozera plyn chlodniczy.Ale w zwiazku z tym napisze jeszcze nowy temat. freex - jakby co,to bede dzwonil.dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.