Emar2106 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Witam. Jakie mogą być przyczyny urwania paska? Podczas dość szybkiego "zebrania się" pasek pękł. Nie miał więcej niż 8000 km. Czekam na odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 chodzi o pasek alternatora pompy wody itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Najprawdopodobniej zatarta rolka Zanim założysz nowy pasek sprawdź wszystkie czy nie trzeba ich powymieniać albo chociaż przesmarować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ok. dzisiaj się tym zajmę i dam znać co poszło. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Zatarła się rolka napinacza. Wymieniłem wszystkie 3 przy okazji. I mam jeszcze jedno pytanie. Auto głośno chodzi. Wiem ze to diesel ale to przesada. Stuka jakby coś w skrzyni ale nie do końca. Co to może być? Zastanawiałem się nad kołem dwu-masowym ale nie znam się za bardzo na tym. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.