mate198921 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam..mam problem tego typu ze gdy jade stałą predkoscia to po chwili odczuwam tj. spadek mocy auto zaczyna szarpać przerywac natomiast po dodaniu gazu wszystko wraca do normy, dodam ze dzieje sie to na kazdym biegu...do tej pory wymienilem sonde,prezeplywke,swiece, bylem na kompie i przeczyscilem przepustnice i dalej nic..;/ prosze pomóżcie bo juz sam nie wiem co to jest...;// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 gdy jade stałą predkoscia to po chwili odczuwam tj. spadek mocy auto zaczyna szarpać przerywac Najpewniej czujnik położenia wału , objawy które opisałeś są bardzo typowe dla tej usterki a odczuwalne jest to najbardziej w czasie gdy jedziesz równo bez dodawania gazu , jak czujnik padnie to już nie uruchomisz silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate198921 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 mechanik mi powiedzial ze czujnik polozenia walu odpada...powiedzial tez ze to bedzie prawdopodobnie ktoras cewka albo kable wysokiego napiecia... dodam ze te objawy wystepuja tylko gdy pada deszcz i jest wilgotno...przez to takie gdybanie mechanikow i naprawa metoda prob i bledow wydalem juz troche (pewnie nie potrzebnie) kasy a auto jak szarpalo tak szarpie nadal...;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 powiedzial tez ze to bedzie prawdopodobnie ktoras cewka albo kable wysokiego napiecia Jeśli tak dokładnie powiedział to moja propozycja -> ZMIEŃ MECHANIKA :lol: -> bo gość nie ma pojecia o czym mówi Już objaśniam dlaczego Któraś cewka => rozumiem że sugeruje to że jest ich kilka Albo kable wysokiego napięcia => jeśli masz cewkę na każdym cylindrze to nie masz kabli WN Dlatego całe to zdanie jest absurdalne :lol: Napisz jeszcze jaki masz dokładnie model silnika , ale ja dalej stawiam na czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate198921 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Silnik to 1.6 m43... zajme sie tym czujnikiem po urlopie i zobaczymy czy bedzie lepiej;DD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate198921 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 sprawdzilem ten czujnik i jednak jest ok...zostaly mi jedynie do wymiany kable,a jak nie to juz naprawde nie mam pojecia;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Filtr paliwa zobacz. Tam chyba nie ma czujnka połozenia wału, bo jest oparat zapłonowy. Czyjnik chyba pomyliłeś z czujnikiem od obtotomierza, ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.