Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



hurricaneQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kilka dni temu moje biedactwo zaczęło piszczeć na zimnym silniku, moje pierwsze podejrzenie to coś z paskiem, ale wydaje mi się, że napinacz jest troszkę przesunięty w stronę przodu samochodu i trze o jedną z rolek od paska. Jest taka możliwość? Jak tak to czym może być spowodowana? I jak to naprawić?

Po jakimś czasie przestaje piszczeć ale i mimo to jest coś nie tak :) Miał ktoś taki problem?

e34 525 tds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bazując na rysunku, to wydaje mi się, że element 1 nie jest pionowo tylko minimalnie pochylony w strone przodu samochodu, przez co rolka 11 ociera sie o ta najwieksza rolke która znajduje się na dole z lewej, na rysunku chyba 13 ;>

przepraszam za takie nieszczegółowe opisanie, ale nie znam się zupełnie, jestem informatykiem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tds-ie mojego ojca było podobnie że piszczało na zimnym potem przestawało,do czasu.potem piszczało cały czas,a winna była sam dźwignia a dokładniej nr2 sworzeń łożyskowy.po naciśnięciu paska na zgaszonym silniku skrzypiało niemiłosiernie,a co do ocierania rolki o rolkę to chyba nie jest to możliw,niech mnie ktoś poprawi jeżeli sie mylę:oops::oops:

http://w219.wrzuta.pl/film/2B9YWcjDgR2/tds_skrzypiaca_dzwignia_napinacza_paska

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...