Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Każde auto tylnonapędowe, które na tych fotkach sie "zawineło" nie zawineło sie z powodu tylnego napędu tylko z braku doświadczenia, rutyny itp. Duzo ludzi brak tylnego napędu nadrabia "ręcznym" a wtedy tez mozna sie zawinąć. Auta tylnionapedowe to super wozy, tylko że często mają pecha do właścicieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na interii nigdy nie bylo zbyt lotnych artykulow, a co za tym idzie uwazam ten portal za cos w stylu pudelka, podobnie jak wp.pl.

Ja uwazam jezeli samochod jest sprawny technicznie to jedyne na kogo mozna zwalac wine to glupota czlowieka ktory prowadzi auto i nic wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie idiotyzmy pisza tylko nienoramlni, a co z samochodami przednionapedowymi???

niby jak sie zerwie przyczepnosc kol przednich - np wchodzac na za wysokich obrotach w zakret- to wszystko jest ok i auto skreci.... yhy

pewnie tam akurat slupa albo drzewa nie ma :/

czteronapedowka tez rozumiem jak przyklejona - taaaaaaaaaa...

paranaja :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest takie ładne określenie w naszym...hmm-prawie?

"Niedostosowanie prędkości do panujących warunków".

Cały artykuł napisany jest jako falacja(nie,nie-uspokajam-nic z fallusami nie ma wspólnego),czyli mówiąc wprost-z manipulacją słowem.

Jako skrajny przykład podam falcję,którą bardzo lubię-Nasz cadyk(duchowy przywódca chasydów) jest najwiekszy.Skąd o tym wiemy?Bo tańczy we śnie z aniołami.Skąd to wiemy?Bo nam o tym mówił,a czyż człowiek,który we śnie tańczy z aniołami mógłby kłamać?

86% wypadków powodują trzeźwi kierowcy-nigdy nie jeżdzę bez alkoholu:)(mały off top,ale pokazuje jaskrawie jak statystyką można pięknie manipulować.

To nie auto jest winne,tylko zawsze człowiek.Wkurzają mnie takie artykuły a już pokazywanie na prawie każdej focie roztrzaskanej Bumy to jest ku.....Inne rwd nie mają wypadków?Przecież to wygląda jak jakaś propaganda.Jeszcze kilka artykułów a ubezpieczyciele stwierdzą,że fakt-więcej wypadków(na podstawie jakiś chorych,z du...danych)powodują kierowcy rwd albo i bmw i podniosa składki-bo czemu nie?Przecież pan redaktorzyna napisał.

Pargrafu zaraz poszukam:)

hgrhghrghrgr-sorry,ale mi się ciśnienie podniosło:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o artykuły z interii szkoda wogóle na ten temat sie wypowiadac. Zresztą zdjęcia przedstawiające wyłącznie BMW mówią same za siebie. Może żona autora tych bzdur puściła się z kierowcą BMW i koleś ma na tym punkcie schizę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co podnosicie sobie ciśnienie, nie rozumiem Was :) zawsze jeździłem FWD, a od 3 miesiecy RWD i to co zauważyłem to RWD nie wybacza błędów jak FWD. mocne RWD uczy pokory. a to ze pokazują same porozbijane BMW, to świadczy o tym, że robią mocne auta, które przerastają młodych kierowców. kup VW,Opla,Forda,Renault itp. itd za <10tys PLN z mocą ponad 170ps, a prawie co czwarte BMW z tych starych, za cenę <10tys PLN może mieć w serii 170ps i tu pojawia się problem, łatwa dostępność marki BMW do mocnych aut. Jedyne co, to Golfa VR6 kupisz do tej kwoty, albo Astre,Kadeta GSI, a i tu okazuje się, że szybko kończą żywoty te auta, bo właśnie kierowcy ich nie ogarniają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta tylnionapedowe to super wozy, tylko że często mają pecha do właścicieli.

Otóż to! Moja E36 coupe tydzien po sprzedaży znalazła się w Fakcie bo koleś (1 auto w zyciu) wydachował na Zachodniej przy - podobno - 50km/h. Life is brutal!:cry: a ja nawet nie mam tej gazety... Co do prowadzenia auta to ostatnio, po 3 latach z RWD przesiadlem sie na 2 miechy do Golfa i 2go dnia rozwaliłem felgę na krawężniku w zakręcie bo nie skręcił jak trzeba i poznalem smak aquaplaningu w koleinach - BMą uklon_bmw bym sie wyciagnął - na FWD to juz bylo zbyt szybko, a ja juz zapomnialem jak sie uzywa recznego odruchowo :x Dyskusja ktore lepsze zawsze bedzie podzielona miedzy tych co smigaja tylko i zawsze FWD i tych co lataja od czasu do czasu bokiem (czytaj nas <bmw_1>). te auta ze zdjęć widzialem juz co najmniej w 5 artykulach i 3 programach... Ciekawe czemu nie pokazują przednionapędówek które sie zawijaja na slupach codziennie - zaloze sie ze jest ich o 10 razy wiecej dziennie niz RWD ale jest mniejsza sensacja w mediach i nikt nie chce o tym pisac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt faktem jak ktoś kupi 325 na pierwszą furę po Lce to się może przeliczyć. Ja już przestałem się denerwować takimi artykułami bo to nic nie zmieni ,a od poniesienia ciśnienia są inne przyjemniejsze rzeczy. happy_bmw

taaaak....wlasnie skonczylem kawę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten artkul to jakas bzdura. to wyglada jak ewidentna nagonka na BMW... podpisze sie pod stwierdzeniem ze auta rwd ja super, tylko maja pecha do wlascicieli. nic dodac nic ujac. a takimi artykulami koncza sie przypadki kiedy jakis imbecyl dorwie bmke np 200 konna i konczy na drzewie czy slupie- opinia? kolejny czubek z bmw...

aha, Wilkov, mysle ze mat mial ma mysli inne rzeczy podnoszace cisnienie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta są dla ludzi mądrych, tak jak motocykle, a jak ktos jest debilem to zabije sie nawet na rowerze albo łyżworolkach. Gdyby bezpieczeństwo jazdy zależało od rodzaju napędu to by zabronili rejestrować aut tylnionapędowych, tylko w Polsce takie artykuły sie wogóle ukazują. A dlaczego nie pokazali zdjęć jakiejś "S-ki" albo Siódemki za 300 tys zł? Bo bezpieczeństwo zalezy od kierowcy i jego podjścia do tematu jazdy autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest taki, ze jak sie ma wlaczone ESP to nie ma bata, **** sie nie postawi :) Samochod sie od razu prostuje. A co do artykulu, to nie ma sie co podniecac, bo jakis pismak musial cos napisac, zeby go z roboty na zbity ryj nie wywalili, wpisal wypadki BMW bo to mu do glowy przyszlo i stad same fotki Bet. A moga byc jeszcze Mietki, o Omegach nie wspominajac :D Aaa no i bym zapomnial, tak pisza, ze np. quattro w Audi wybacza wszystko... Tak sie sklada, ze jezdzilem 2.0T przez 2 miesiace i jak wylaczylo sie ESP to **** latala nie gorzej jak w BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem wam ,że co do tych kontroli trakcji, esp, abs i wszelkiego rodzaju aniołów stróży mam ograniczone zaufanie.

i znajomy takiego merca skasował byw.

,a tylnym napędem uczyłem się jeździć na e30 która nic nie wybacza, ale potrafi nauczyć pokory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż że BMW-to potwierdza fakt ponadprzeciętnych możliwości takich aut i notorycznego przeliczenia możliwości kierowców zwłaszcza takich aut.

Ja choć nie uważam się za jakiegos mega ekstra drajwera to po opanowaniu tylnionapędowej bmki czuje że jadę i już zdarzało się że tylek właśnie uratowałem przez to że mam tył napęd.

Troche pokory i tyle.

Niezapomne jak swego czasu w zimie jechałem z kumplem Mb190-on kierował.Na moją prośbę by zwolnił trochę odpowiedział"Dziki co się martwisz to auto ma ABS"Chwilę później mercedes latał po drodze,wpadł do rowu po jednej stronie wypadł i wpadł do rowu po przeciwnej stronie.Wyszliśmy bez szwanku a kumpel niedługo potem zmienił auto na przednionapędówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ABS jest od hamowania, jak rzuci zadkiem to nie pomoze, od stabilizowania toru jazdy jest ESP i ono moze pomoc, mi juz kilka razy pomoglo. Generalnie jak zaczyna padac mrzawka i droga jest lekko mokra to jest najlatwiejsza sytuacja do ladowania w rowie... O sniegu nie wspomne, bo w ta zime z tego co wiem niektorzy nawet swoich tylnio napedowcow z parkingu nie wyciagali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Heh artykuł spełnił w 200% swoje założenie ..... wzbudził kontrowersje a tym samym napędził dyskusje ..... ot raptem 2h pracy pseudo-dziennikarza Ctrl+C / Ctrl+V troche z jutuba kilka śmiesznych zdań i gotowe :lol:

Tak jak zostało to już wcześniej napisane tylny napęd uczy pokory .... kto o tym zapomina najczęsciej ląduje na drzewie albo w rowie

Co do samych samochodów to najczęsciej to co dla posiadacza Opla / VW / Forda jest sufitem to dla posiadacza BMW jest podłogą , każdy wie od ilu KM zaczynają się beemki ... i niestety ale jak ktoś ma siano zamiast mózgu to taka przesiadka z czegoś co ma 70KM na Beemkę która ma o 100KM więcej + subiektywna ocena swoich umiejętności jako kierowcy "Colin McRae + Carlos Sainz" oraz poleganie na przeróżnych sytemach montowanych we współczesnych autach w dużym stopniu przyczyniają się do takich wypadków jak te przedstawione w artykule :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...