arek101 Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Witam wszystkich Mam 2 problemy z moją bunią, ale najpierw wpisze ten pierwszy. Otóż mam problem z przegrzewaniem się auta. Sprawa wygląda tak: - po krótkiej jeździe wskazówka dobija na 3/4 i i waha się delikatnie przekraczając 3/4 lub minimalnie cofając się ale nie ma opcji ny wskoczyła na połowę. - w między czasie wymieniłem VISCO na nowiutkie. - ogrzewanie działa bez zarzutów - jedyny nieszczelny wąż wymieniłem na nowy jakiś czas temu zapowietrzyłem układ, jednak od tamtego czasu już tyle razy cisnąłem węża że chyba ze 2 litry płynu ostro wypłynęło z odpowietrznika. Obecnie gdy dodam gazu i nacisnę węża woda tryska z odpowietrznika pełną parą. gdy odpalę auto na parkingu i trochę pochodzi, dolna część chłodnicy i dolny wąż są zimne jednak po przejechaniu kilkuset metrów czy 1 -3 KM gdy mam już na wskaźniku 3/4 - chłodnica i dolny wąż są gorące. Nie mam zielonego pojęcia co może być nie tak??? Acha, dzisiaj gdy temperatura na dworze trochę spadła, przegoniłem moje autko, wskaźnik dobija pomiędzy 1/2 a 3/4 ( tak w połowie ) wielkie dzięki za wszelkie sugestie i pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Próbowałeś podmienić zegary , albo czujnik temperatury ? Moze wcale się nie przegrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 ja jak zalewałem swoje M40 to stopniowo aż pompa wysysała mi wszystko ze zbiorniczka wyrównawczego na chłodnicy. Potem parę razy gazu i znów dolewka. Jak poziom był już w miarę stabilny to dobiero odpowietrzałem na chłodnicy tym małym zaworkiem-śrubką przy wlewie na chłodnicy. Węży nie należy zgniatać w tym czasie!, ponieważ powoduje to pompowanie dodatkowego powietrza do układu. Potem mała dolewka i spokój. Co do VISCO to wymiana nie oznacza naprawy. Zdarza się, że VISCO jest zepsute już przy zakupie bo np. w magazynie nie wiedzieli że VISCO ma być przechowywane w pionie a nie w poziomie. Moje M40 przy upale 35 st. w korku we Wrocku potrafiło zawyć jak V8!!! Bo złapało VISCO. Potem po paruset metrach już luzowało ale jednak u Ciebie też powinno tak się zachować, zwłaszcza przy obecnych temperaturach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Calkiem mozliwe ze to zegary.... czesta przypadlosc w e30 podmien lub pojedz gdzies zeby zmierzyli temperature termometrem... co do Visco to u mnie przy 35C jest zawsze wlaczone gdy otworzy sie duzy obieg.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ-730 Opublikowano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 A termostyacik sprawdzony. Może już zamiera i trza go zmienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 w e30 miałem po prostu uwalone zegary, tam raczej bardzo rzadko występował problem z temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek101 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam Problem prawdopodobnie rozwiązany. Okazało się ze mam pękniętą kopułkę przy świecach i niezłe przebicie idzie na maskę,silnik itd. Prawdo podobnie to jest przyczynom, dzisiaj wymieniam i się okaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.