woz Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 wszystkie wagi wszystkich silnikow. DOsc przydatna informacja jezeli ktos sie powazniej zastanawia nad swapem. I tutaj troche zostal podwazony mit, ze m30 jest jak kotwica. Tylko 26kg ciezszy niz m20... http://www.bimmerforums.com/engine_faq.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 ja wiem czy to tylko, zobacz ze to jest te +20% balansu na przód, ale jakby nie było m52 tylko 118 kg to 20kg mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Kosa ma racje z tym tylko 26kg to troche robi różnice , E30 była wyważona 50/50 i najlepiej dobierać podobną wagę na przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Tu inna stronka: http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html Wagi są bez osprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easyrider13 Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Serdeczne dzięki. Tego szukałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.