christiano.pirelli Opublikowano 7 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam. Mam taki problem: W e36 318 tds 1995 r. odkręciłem osłonę pod kierownicą żeby sprawdzić czy czujnik stop (4 piny) jest dobry. Poza samym czujnikiem, który jest na pedale stopu sprawdzałem też ten, który jest na pedale sprzęgła ( ten biały 2 piny). Zrobiłem to w ten sposób, że kablem zwierałem wtyki do tych czujników. Po tym zabiegu, chce wjechać do garażu a bryka w ogóle nie kręci. Kontrolki świecą, akumulator ok , bezpieczniki sprawdzone. Wcześniej żadnych problemów. Co się mogło stać i co to jest za czujnik ten biały ? Z góry dziękuje za podpowiedzi. to..jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kier4s Opublikowano 7 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 zaczął bym od rozczepienia aku np. na noc co by się komp skasował, jak nie pomoże diagnoza pod kompem. z reguły jak czegoś nie ogarniam to wole najpierw podpytać na forum, a później bawić się w majstra "złotą rączkę"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 A jestes pewien ze to przez kabelki ? Moze stacyjka się rozwaliła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christiano.pirelli Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 kier4s - czytałem wcześniej na forum - dlatego właśnie tak zrobiłem - aku rozłączyłem ale tylko na chwile jutro spróbuje na dłużej, jak nie to faktycznie komp. Mordulec - trudno powiedzieć czy stacyjka bo tam nic nie dotykałem, z tym że po przekręceniu wszystko co ma działać zaczyna działać łącznie z silniczkiem w klimie, tyle , że auto nie kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Mordulec - trudno powiedzieć czy stacyjka bo tam nic nie dotykałem, z tym że po przekręceniu wszystko co ma działać zaczyna działać łącznie z silniczkiem w klimie, tyle , że auto nie kręci. Zgadza się , tez miałem podobną akcje u siebie pękła stopka w srodku stacyjki pod bębenkiem (odpowiadający za blokadę kierownicy) w każdym razie tak jak piszesz zapalały się wszystkie kontrolki kluczyk mozna było przekrecic tak jak normalnie tyle tylko ze silnik nawet nie zaczynał kręcić w Twoim przypadku to moze byc akurat zbieg okolicznosci ze grzebałes przy kablach a klękła stacyjka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 zobacz czy kosta stacyjki sie nie poluzowała, jak zdejmowałeś osłone kierownicy mogło się tak zdarzyć, wyjmij ją i zobacz czy jak przekręcisz śrubokrętem (jak kluczykeim) w kostce to cos ruszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.